اجاره جرثقیل دکل بلند

اجاره جرثقیل دکل بلند


اجاره جرثقیل دکل بلند در تهران را از جرثقیل نوین بخواهید. جرثقیل دکل بلند به دلیل تجهیز به دکلی فولادی و مستحکم که ارتفاعاتی بسیار بلند را پوشش می دهد. این دستگاه از عهده سنگین ترین و پرحجم ترین فعالیت های تنش زا بر می آید. خدمات اجاره جرثقیل بسیار وسیع می باشد و جرثقیل های مختلفی برای پروژه های متنوع اجاره داده می شود. نشدنی ها را می توانید با استفاده از جرثقیل های متنوع انجام دهید.

اجاره جرثقیل دکل بلند در تهران سیری صعودی دارد چرا که در انجام امور ساختمانی و ساخت برج های عظیم از آن استفاده می شود. با این توصیف نیاز به این دستگاه در پروژه های کوچک و بزرگ احساس می شود.

اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل 7 تن

اجاره جرثقیل دکل بلند در تهران

جرثقیل دکل دار یکی از پر استفاده ترین جرثقیل ها می باشد. دکل این دستگاه از جنس فولاد و آلیاژ می باشد که توان تحمل بارهای سنگین را دارد. از آن جایی که دکل جرثقیل وظیفه و نقش اصلی تحمل بار های سنگین و انتقال آن ها را بر عهده دارد، باید در ساخت آن از فولاد مقاوم و مستحکم استفاده نمود. به طور معمول برای ساخت دکل جرثقیل از فولاد با درصد ۰٫۶ تا ۲٫۱ کربن استفاده می شود. برای اجاره جرثقیل دکل بلند در تهران می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید.

اجاره جرثقیل دکل بلند در تهران
اجاره جرثقیل دکل بلند در تهران

کاربرد جرثقیل دکل بلند

هرچه ارتفاعات بلند و غیرقابل‌دسترس و نیاز به توان‌های باربری بسیار سنگین وجود داشته باشد را بهتر است با خدمات جرثقیل دکل بلند پوشش دهیم. این ماشین‌ها از اوزان کمتر مانند جرثقیل ۷ تن تا بالای ۳۰۰ تن را شامل می‌شوند. به همین دلیل از دکل بلند این ماشین‌ها می‌توان بدون محدودیت در تناژها و ظرفیت‌های مختلف استفاده نمود و بدین‌ طریق هزینه نهایی اجاره را متعادل ساخت. در ادامه بیشتر از موارد مصرف این ماشین‌ها برایتان می‌گوییم.

بدین ترتیب از مهم‌ترین کاربردهای جرثقیل دکل بلند باید به این موارد اشاره نمود:

  • نصب اسکلت‌ها در حاشیه بنادر
  • مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و جرثقیل‌های برجی
  • نصب سیلو و انبار مواد غذایی
  • احداث چیلر و کوره‌های ذوب مواد
  • حمایت از سازه‌های چند ده‌متری
  • امداد جاده‌ای و صحنه‌های تصادف
  • خارج‌سازی خودروهای سقوطی در دره
  • جابه‌جایی انواع خودروهای لوکس و آکبند ترانزیتی
  • یدک‌کشی خودروهای سنگین
  • حمل‌ونقل انواع کانکس، گاوصندوق و قطعات صنعتی

اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل 3 تن

خدمات جرثقیل دکل بلند در تهران

با توجه‌ به ویژگی‌های ساختاری، فنی و فیزیکی خدمات جرثقیل دکل بلند را باید بسیار وسیع تصور نمود و آن را به حیطه‌های کاری مختلفی مرتبط دانست. بدین ترتیب بیشتر فضاهای کاری عظیم و دارای سازوکاری بزرگ‌تر از حد معمول، حضور یک مدل از این جرثقیل‌ها را برای خود الزامی می‌دانند. البته اگر نگران نرخ کرایه جرثقیل از نوع دکل بلند هستید، به دلیل قدرت بالا، سرعت بسیار و مانور حیرت‌آور نمی‌توان قیمت را چندان گزاف دانست، اما به نسبت دیگر ماشین‌های باربرداری مسلماً هزینه بالاتری دارند. در ادامه قصد داریم با ذکر خدمات وسیع انواع جرثقیل دکل بلند حیرت‌زده‌تان کنیم.

خدمات جرثقیل دکل بلند در تهران
خدمات جرثقیل دکل بلند در تهران

ساختمان: یکی از پر استفاده ترین مکان ها برای اجاره جرثقیل دکل بلند می باشد. پروژه های عمرانی مانند برج ها و حتی ساختمان های 4 5 طبقه به حضور این جرثقیل ها نیاز دارند تا کارها به صورت اصولی پیش برود.

ایستگاه های تخلیه بار: ایستگاه‌های تخلیه بار می‌تواند، شامل پایانه‌های قطار، فرودگاه‌های هواپیمایی و حتی پایانه‌های مرزی ترانزیتی شود که در آن‌ها پالت، واگن، کانتینرها و بسته‌های حجیم محصولات باید بارگیری، تخلیه یا جابه‌جا شوند. در این زمان کرایه جرثقیل دکل بلند به کمک آمده و شرایط را برای فعالان و متصدیان امور باربری آسان و سهل می‌سازد.

انتقال تجهیزات به ارتفاع: گاهی هدف رساندن مصالح ساخت ساختمان و نماسازی به ارتفاعات است و گاهی نیز نیاز است تا تجهیزات برقی، تبلیغاتی، سرمایشی ـ گرمایشی، خدماتی، صنعتی، کارگاهی و کارخانه‌ای برای نصب، اجرا و راه‌اندازی به ارتفاعات منتقل شوند. در این حالت نیز برای رفع و فتق چنین اموری اجاره جرثقیل دکل بلند در تهران پر متقاضی است.

اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل سبک

هزینه کرایه جرثقیل دکل بلند

جرثقیل های دکل بلند کارایی بسیار زیادی دارند. نمی توان بدون داشتن اطلاعات در مورد هزینه اجاره جرثقیل دکل بلند صحبت کرد چرا که لازم است مدت زمان پروژه، نوع جرثقیل دکل بلند و نوع کار مشخص باشد و سپس در مورد هزینه های لازم به نتیجه برسید. از برتری های جرثقیل های دکل بلند می توان به امکان کار روزانه طولانی بدون توقف، پوشش ارتفاعات غیرقابل‌دسترس، جابه‌جایی تجهیزات فوق سنگین و امکان ارائه تعداد تلسکوپ‌های فراوان در طول دکل اشاره نمود که از مهم‌ترین این مزایا به شمار می‌روند. به همین دلیل خدمات جرثقیل دکل بلند بسیار متمایز تر از دیگر نمونه‌های رایج موجود در جرثقیل نوین است.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 3]

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *