با اجاره جرثقیل 7 تن از شرکت جرثقیل نوین در خدمت شما هستیم و میتوانید با شماره 09126454165 برای اجاره جرثقیل هفت تن تماس بگیرید.

جرثقيل ۷ تن با توجه به توانایی زیادی که در بلند کردن بار تا حد ۵۰۰ کیلو دارد، یکی از پرطرفدارترین انواع جرثقيل محسوب می‌شود. البته حجم باربری به طول دکل هم بستگی دارد؛ به این صورت که هر چه بر طول دکل افزوده شود، توانایی باربری جرثقيل کاهش می‌یابد. اما به طور کلی، این جرثقیل باطول دکل ۲۱ متری و امکان تردد در معابر شهری و پروژه‌های عمرانی نسبت به سایر جرثقیل‌ها طرفدارن زیادتری دارد.

در صورتی که قصد اجاره جرثقیل در تهران را دارید با مجموعه جرثقیل نوین همراه باشید.

 

_

اجاره جرثقیل هفت تن

قیمت 

نوع خدمات(قیمت ها ممکن است ارزان تر باشد، برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید)

7,000,000

8 ساعت کاری در روز

900,000

به ازای هرساعت معطلی

2,500,000

بارهای تک قلاب و سبک بدون معطلی

3,500,000

تخلیه تریلی

4,000,000

ورودی جرثقیل 3 ساعت اولیه

با استفاده از جرثقیل ۷ تن می‌توانید اجسام موردنظر در وزن‌های مختلف را تا ارتفاعات انتقال دهید. اگر تمایل به اجاره جرثقيل ۷ تن داريد با ما همراه باشید، زیرا ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع جرثقيل ۷ تن، ویژگی‌ها و کاربردهای آن بپردازیم. اگر قصد اجاره جرثقیل 7 تن با بهترین قیمت را دارید می توانید با شماره 09126454165 تماس بگیرید.

انواع جرثقيل ۷ تن

به طور کلی جرثقیل های 7 تن جزو دسته جرثقیل های سنگین به شمار می رود و برای پروژه های نسبتا بزرگ و بزرگ استفاده می شوند. اجاره جرثقیل سنگین در فرآیند های ساختمانی و نصب انواع سازه های فلزی، نصب تابلو های تبلیغاتی و… استفاده می شوند.

جرثقیل‌های ۷ تن به دو نوع جرثقيل ۷ تن کابین‌دار و جرثقيل ۷ تن کفی‌دار تقسیم می‌شوند که بر این اساس کاربردهای مختلفی هم دارند. با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی به امور مختلفی مشغول هستند، نوع نیاز آن‌ها متفاوت بوده و در نتیجه هر کدام به جرثقیل‌های مخصوصی نیاز دارند. بنابراین قبل از اجاره جرثقیل ۷ تن، نیاز خود را به طور دقیق با کارشناسان در میان بگذارید تا مناسب ترین نوع جرثقیل ۷ تن را به شما ارائه دهند.

اطلاعات بیشتراجاره جرثقیل ۳ تن 

نحوه اجاره جرثقیل 7 تن

شرکت های فعالی که اقدام به اجاره جرثقیل 7 تن می کنند این دستگاه ها را به صورت روزانه، ماهیانه و حتی سالیانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. شما دوستان برای اجاره جرثقیل 7 تن در سراسر تهران تنها کافیست با شماره ۰۹۱۲۶۴۵۴۱۶۵ تماس بگیرید و جرثقیل مورد نظر خود را اجاره کنید.

اجاره جرثقیل ۷ تن کابین‌دار

از جرثقیل ۷ تن کابین دار اغلب برای بلند کردن اجسام سنگین استفاده می‌شود. بنابراین، هدف از اجاره این نوع جرثقيل حمل بار نبوده و بیشتر برای نصب تابلوها، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، عملیات خاک‌کشی و حتی برپاداشتن سازه‌های فلزی از آن‌ها استفاده می‌شود. اجاره جرثقیل کابین دار خود دارای انواع مختلفی چون بوم تلسکوپی، بوم مشبک، بوم تراک و بوم مفصلی هستند که بر حسب نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پس از آن به اجاره جرثقيل ۷ تن بپردازید و انجام امور شهری و برون‌شهری خود را به آن بسپارید. از دیگر کاربردهای این نوع جرثقیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب چیلر: از آن‌جایی که چیلرها دارای حجم و ابعاد بزرگی می‌باشند برای جابجایی و نصب آن‌ها می‌توان از جرثقیل ۷ تن استفاده کرد.

عملیات گودبرداری: از دیگر کاربردهای جرثقیل ۷ تن می‌توان به جابجایی لودرها از درون گودال اشاره کرد. همچنین، اجاره جرثقیل ۷ تن می‌تواند به انجام عملیات خاک‌کشی پروژه‌های عمرانی کمک زیادی کند.

نصب قطعات مختلف در سازه‌ها: از جرثقیل ۷ تن می‌توان برای نصب قطعات مختلف مثل نصب سازه‌های فلزی، نصب قطعات پل‌ها، نصب تابلوها و نماهای شهرداری استفاده کرد.

اجاره جرثقیل ۷ تن کابین‌دار
اجاره جرثقیل ۷ تن کابین‌دار

اجاره جرثقیل ۷ تن کفی‌دار

اجاره جرثقيل ۷ تن کفی دار برای مواقعی مناسب است که شما نیاز به جابجایی محصول خاصی دارید و در واقع، فعالیت جرثقیل مربوط به مکانی ثابت نیست. با اجاره جرثقیل کفی دار می‌توانید انواع مختلفی از باربرداری‌ها و باربری‌ها را بدون سختی به انجام برسانید. از جمله این باربری‌ها و کاربردهای جرثقیل ۷ تن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل انواع کانکس: جرثقيل ۷ تن با دکل خود اقدام به بلند کردن کانکس از زمین می‌کند و آن را در کفی پشت کابین می‌گذارد سپس کانکس به نقطه موردنظر انتقال داده می‌شود.
  • تخلیه و بارگیری اجسام در اندازه و ابعاد مختلف: با استفاده از جرثقیل ۷ تن به راحتی می‌توان اجسام مختلفی مثل آهن‌آلات، چوب‌ها، الوارها و … را جابه‌جا کرد. اگر بار موردنظر از نظر وزنی برای جرثقیل ۷ تن مناسب باشد محدودیتی برای حمل و جابجایی اجسام مختلف وجود نخواهد داشت.
  • نصب انواع تابلو و بنرهای تبلیغاتی: همواره در سطح شهر بنرهای زیادی هستند که هر کدام محصولات یا خدمات خاصی را تبلیغ می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای نصب این بنرها، اجاره جرثقیل ۷ تن است.
  • جابجایی انواع یخچال‌های صنعتی: از آن‌جایی که یخچال‌های صنعتی ابعاد و اندازه بزرگی دارند با دست نمی‌توان آن‌ها را جابجا کرد. بنابراین، در این مواقع استفاده از جرثقیل ۷ تن گزینه مناسبی است.
  • نصب انواع سازه‌های روشنایی
  • حمل بلوک‌های سیمانی
  • جابه‌جایی خودروها
  • حمل تیرآهن‌ها
  • حمل مصالح ساختمانی
  • و سایر حمل‌و نقل‌های اجسام سنگین

اجاره جرثقیل 7 تن در تهران

بخش‌های تشکیل‌دهنده جرثقیل ۷ تن گسترده هستند و ترکیب آن‌ها سبب قدرت بالای این ماشین شده است. از مهم‌ترین بخش‌های جرثقیل ۷ تن می‌توان به  به قلاب، تلسکوپ، وینچ و جک‌های تعادلی اشاره کرد که از اجزای هیدرولیک جرثقیل محسوب می‌شوند. اجزای فنی جرثقیل ۷ تن نیز شامل سیلندر بالابر بوم، چرخ‌دنده، موتور، قطع کن الکتریکی، بوم افزایشی و سیم بکسل می‌باشند که روی هم رفته سبب توانایی جرثقيل در اجرای عملیات می‌شوند.

اجاره جرثقیل 7 تن در تهران
اجاره جرثقیل 7 تن در تهران

ویژگی‌های‌ ظاهری جرثقیل ۷ تن

برای اجاره جرثقیل ۷ تن، آگاهی از مشخصات آن اهمیت زیادی دارد. از جمله ویژگی‌های ظاهری این نوع جرثقیل می‌توان به طول ۸ متر، عرض ۲/۴۰ سانتی‌متر، وزن ۴ تن و ۹۰۰ کیلوگرم، ارتفاع بیشتر از ۳ متر، طول دکل ۲۱ متر و جیم ۷ متر اشاره کرد.

نحوه کار جرثقیل ۷ تن

برای عملکرد جرثقیل، ابتدا این ماشین باید در مکانی مشخص قرار بگیرد و پس از استقرار، باربرداری و جابجايی با آن انجام شود. همچنین با اجاره جرثقیل ۷ تن می‌توان عملیاتی چون تخلیه بار و بارگیری، نصب اسکلت و جرثقیل سبددار را انجام داد.

تعرفه قیمت اجاره جرثقیل ۷ تن

یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام اجاره جرثقیل 7 تن برای افراد اهمیت دارد، تعرفه اجاره است. جرثقیل‌ها دارايی انواع و مدل‌های گوناگونی هستند که شما برای انتخاب نوع مناسب باید اطلاعات اولیه‌ای را به شرکت اجاره دهنده ارائه دهید. آنگاه با توجه به نیازتان، مناسب‌ترین جرثقیل به شما پیشنهاد می‌شود. بنابراین نوع جرثقيل در تعیین هزینه اجاره جرثقیل 7 تن تاثیر زیادی دارد. به طور کلی از عوامل موثر در تعیین اجاره جرثقيل ۷ تن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان مسافت محل پروژه تا شرکت اجاره جرثقیل 7 تن
  • موقعیت فیزیکی محیط موردنظر
  • مشخصات کامل اجسامی که قصد جابجایی آن‌ها را دارید (مثل نوع، طول، عرض، ارتفاع و وزن اجسام)
  • مشخصات مقصد( از نظر ارتفاع و فاصله جرثقيل با آن)
قیمت اجاره جرثقیل ۷ تن
قیمت اجاره جرثقیل ۷ تن

نقش اپراتور جرثقیل

در صورتی که اجاره جرثقیل ۷ تن بدون آگاهی انجام شود و جابجایی اجسام و محموله را بدست افرادی که تخصص لازم را ندارند بسپارید امکان دارد با خسارت‌هایی روبه‌رو شوید. بنابراین وجود اپراتور با تجربه و کاربلد در این امر اهمیت زیادی دارد. طبیعتا اپراتوری که در کار خود دانش، مهارت و تخصص کافی دارد دستمزد بیشتری نسبت به افراد مبتدی و بی تجربه می‌گیرد.

جدول بار جرثقیل ۷ تن

جدول بار جرثقیل ۷ تن، جدولی است که در آن خلاصه‌ای از نوع عملکرد جرثقیل، میزان توان جرثقیل و قدرت عملیاتی آن وجود دارد. با استفاده از این جدول، مسئولان پروژه‌های مختلف می‌توانند اطلاعات لازم را در ارتباط با جرثقيل موردنظرشان کسب کنند. با مطالعه مواردی که در جدول بار جرثقیل ۷ تن وجود دارد می‌توان به موارد زیر دست یافت:

  • ظرفیت باربری و باربرداری جرثقیل
  • تعداد آپشن‌ها و امکانات ماشین موردنظر
  • جزئیات و مشخصاتی مثل شعاع کاری، زاویه و ظرفیت بالابری
  • ویژگی‌های‌ ظاهری مثل ابعاد و وزن ماشین حتی در هنگام باز شدن وزنه‌های تعادلی
  • فاصله جرثقیل از مرکز بار
  • ظرفیت بالابری در وضعیت حرکت و باربرداری
  • وزن کلی جرثقیل در زاویه صفر و در وضعیت چرخش
  • شعاع کاری
  • بیشترین طول بوم

جرثقیل 7 تن چه مشخصاتی دارد؟

جرثقیل ۷ تن یک جرثقیل دکل بلند و بدونه کفی میباشد و یکی از پرکاربرد ترین جرثقیل در تهران میباشد. جرثقیل ۷ تن ۲۱ متر دکل دارد و جیم ان ۷ متر میباشد که با اخرین تلسکوپ دکل توانسته ۵۰۰ کیلو بار را جابه جا کند ، و با اولین تلسکوپ دکل ۴.۹۰۰ کیلو بار را میتواند بلند کند ، این جرثقیل با جیم هم میتواند ۳۰۰ کیلو با را جابه جا کند یعنی با ۲۸ متر دکل اینکار را انجام دهد. جدول بار این دستگاه را در بخش های بعدی برای شما قرار داده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید.

کاربرد جرثقیل 7 تن چیست؟

امروزه ساختمان های متعددی هستند که نیاز به استفاده از بالابر و یا جرثقیل برای اتمام پروژه ساخت دارند. هر یک از این ساختمان ها ممکن است نیاز به نصب انواع سازه فولادی و بتنی داشته باشند و یا این که برای مقاصد دیگر نیاز به اجاره جرثقیل برای پیشبرد عملیات ساخت  تکمیل آن ها باشد.

اما کاربردهایی که باعث می شوند نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشیم بیش از پیشبرد عملیات پروژه های عمرانی است. برای همین تلاش شده است در زیربخش های بعد در ارتباط با کاربری های جرثقیل 7 تنی به طور مفصل صحبت شود.

کاربرد جرثقیل 7 تن چیست؟
کاربرد جرثقیل 7 تن چیست؟

جرثقیل 7 تن برای نصب تابلو تبلیغاتی

یکی از دلایلی که ممکن است افراد نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشند نصب تابلوهای تبلیغاتی می باشد. شاید در سطح شهرهای بزرگی مانند تهران و یا هر یک از شهرهای دیگر شاهد انواع تابلوهای تبلیغاتی بوده اید. بسیاری از این تابلوها دارای ابعاد و وزن سنگینی هستند. برای همین است که نیاز به بالابر و یا جرثقیل به منظور بالا بردن و نصب آن ها می باشد.

اجاره جرثقیل 7 تن به منظور نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی یکی از کاربری هایی است که در سطح شهرهای بزرگ مانند تهران باعث افزایش تقاضا برای این تجهیرات شده است.ئحتی در شهرهای کوچ و روستاها یا جاده های بین شهری نیز ممکن است این جرثقیل ها مورد نیاز باشند. شرکت های بزرگی هستند که با اجاره جرثقیل 7 تن و نصب تابلوهای تبلیغاتی اقدام به معرفی خود به مردم در سطح جامعه هدف (داخل شهرها یا در مسیرهای ارتباطی و …)  می کنند.

در مناسبت ها و ایام خاص نیز ممکن است نیاز باشد تابلوهایی برای اطلاع رسانی نصب شوند. در این هنگام نیز انواع بالابر و یا جرثقیل برای نصب تابلوهای مناسبتی در ایام خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

اجاره جرثقیل 7 تن برای نصب انواع سازه های فلزی

سازه های فلزی از جمله سازه هایی هستند که دارای وزن بالایی هستند و برای ساخت آن ها از قطعاتی استفاده می شود که به طور معمول فولادی می باشند. اجاره جرثقیل 7 تن می تواند کمک زیادی به تسهیل فرایند بالا بردن قطعات فولادی یا فلزی بنماید. برای همین یکی از مواردی که باعث می شود تقاضا برای  اجاره جرثقیل 7 تن بالا باشد نصب همین سازه ها می باشد.

اجاره جرثقیل 7 تن برای ساختمان

یکی دیگر از مواردی که ممکن است نیاز به استفاده از جرثقیل باشد، نصب اسکلت فلزی ساختمان هایی می باشد که دارای چندین طبقه هستند. البته به یاد داشته باشید که ساختمان ها و برج های مسکونی و یا اداری ممکن است طبقات متعددی داشته باشند و برای هر یک از آن ها نیاز به جرثقیل با توان خاص و طول دکل مشخص باشد. اما در هر صورت در موارد متعددی امکان اجاره جرثقیل 7 تن و استفاده از آن برای نصب اسکلت فلزی ساختمان ها وجود دارد. اجاره جرثقیل ساختمانی یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه های ساختمان سازی است که در سالهای اخیر این فرایند در همه جا درحال فراگیری است.

اجاره جرثقیل 7 تن برای ساختمان
اجاره جرثقیل 7 تن برای ساختمان

خارج کردن لودر یا انواع وسایل نقلیه از خاک

یک کاربرد شایع دیگر که باعث نیاز به جرثقیل می شود زمانی است که یک بیل مکانیکی یا هر وسیله نقلیه دیگری در خاک یا در گودالی گیر کرده باشد. در این مواقع اگر با روش های ساده نتوان خودرو و یا وسیله نقلیه را از خاک یا گودال خارج کرد، ممکن است اجاره جرثقیل 7 تن بتواند مشکل شما را حل کند. در مواردی نیز نیاز به جرثقیل با توان بیشتر است که باید تمهیدات لازم در مورد آن اندیشیده شود.

جرثقیل 7 تن برای نصب پل راهسازی

در راهسازی نیز مانند پروژه های ساختمانی امکان استفاده از انواع جرثقیل وجود دارد. برای مثال یکی از کاربری های این تجهیزات در ساخت پل هایی است که در راهسازی استفاده می شوند. این پل ها برای تسهیل عبور و مرور مهم هستند. برای همین کمکی که انواع جرثقیل در اتمام عملیات ساخت آن ها می کند قابل انکار نیست.

جرثقیل 7 تن خاک کشی یا انتقال مصالح

انتقال مصالح یا خاک کشی یکی از کاربری هایی است که ممکن است برای انجام آن باعث نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن باشد. به طور حتم حمل و نقل یا انتقال انواع تجهیزات، کالا، محصولات و موادی که دارای وزن بالایی هستند، نیاز به استفاده از تجهیزات مکانیکی دارد و بالابرها و جرثقیل ها از جمله تجهیزاتی هستند که بدون استفاده از آن ها امکان انجام عملیات مذکور وجود نخواهد داشت.

در بخش های قبل به تعدادی از کاربری های مهمی که باعث می شود نیاز به استفاده از انواع جرثقیل داشته باشیم ذکر شدند. اما دلایلی که باعث می شوند نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشیم بیش از موارد ذکر شده هستند.

برای مثال می توان به عملیات مونتاژ یا دمونتاژ کردن تجهیزاتی مانند جرثقیل برجی اشاره کرد. یا به کاربردهایی مانند نصب چیلر اشاره نمود که در موارد زیادی دیده می شود که نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن دارد.

نحوه کار جرثقیل 7 تن

کارهایی که  جرثقیل ۷ تن  یا جرثقیل دکل بلند انجام میدهد به این شکل میباشد ؛ جرثقیل در یک مکان معین و مشخص مستقر شده و بار را برداشته و بار را به مکان موردنظر قرار میدهد، و کار های دیگر آن تخلیه بار و بارگیری نصب اسکلت و جرثقیل سبدار  میباشد.

انتخاب جرثقیل باید با توجه به نیاز و توان باربرداری آن باشد. شاید به خوبی می دانید که هر یک از جرثقیل ها دارای ظرفیت متفاوتی است.

برای همین ممکن است به جای اجاره جرثقیل 7 تن نیاز به استفاده از یکی از جرثقیل های دیگر با ظرفیت و مشخصات مطلوب باشد.

از سوی دیگر توجه داشته باشید که کالاها، محصولات و تجهیزاتی که باید توسط یک جرثقیل جابجا شوند دارای ابعاد و وزن های متفاوتی هستند. برای همین باید از جرثقیل با طول دکل و توان کافی برای انجام عملیات مذکور استفاده کرد.

برای همین پاسخ به سوال بالا روشن است: اجاره جرثقیل 7 تن برای همه کاربری ها مناسب نیست و ممکن است که شما نیاز به اجاره جرثقیل با ظرفیت و توان های بالاتر داشته باشید.

یک گزینه برای جابجا کردن بارهای دارای وزن بالا که در این مواقع کمک خواهد کرد اجاره جرثقیل 20 تن است (که دارای ظرفیت بیشتری در مقایسه با جرثقیل های 7 تنی می باشد).

اما اگر توان مورد نیاز و وزن و مشخصات بار به گونه ای باشد که نیاز به جرثقیل با توان بالاتر باشد، ممکن است نیاز به اجاره جرثقیل 35 تن (و جرثقیل های با توان های بالا با مشخصات مطلوب) باشد.

لازم به ذکر است که امروزه جرثیل هایی با ظرفیت های چند صد تن نیز ساخته و طراحی شده اند که در کاربردهای ویژه امکان استفاده از آن ها وجود دارد. اگرچه کاربردهای این تجهیزات محدودتر می باشد.

اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل سبد دار

نکات مهم اجاره جرثقیل هفت تن

توان باربرداری جرثقیل ها بسیار مهم است. برای همین باید هنگام اجاره جرثقیل 7 تن توجه داشته باشید که بین طول دکل و توان باربرداری آن رابطه مستقیم وجود دارد.

لازم به ذکر است جرثقیل هایی که دارای توان کمتری هستند، ابعاد کوچک تری دارند. یکی از مهم ترین مشخصات این تجهیزات نیز طول دکل آن است (اطلاعات لازم در این زمینه از سوی دارندگان این تجهیزات که قصد ارائه خدمات به دیگران دارند در اختیار شما قرار خواهد گرفت).

هزینه اجاره جرثقیل 7 تن

هزینه ای که برای اجاره جرثقیل 7 تن باید پرداخت شود تابع فاکتورهای متعددی است. یکی از این فاکتورها مدت زمانی است که جرثقیل را اجاره می کنید. هر چه مدت زمان اجاره این تجهیزات بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای اجاره آن ها لازم خواهد بود.

شما عزیزان برای دریافت قیمت اجاره جرثقیل 7 تن و یا کسب اطلاعات در مورد این جرثقیل پرکاربرد می توانید با شماره 09126454165 تماس بگیرید و با مشاورین جرثقیل نوین در ارتباط باشید.

در صورتی که اجاره جرثقیل 7 تن پاسخگوی نیازهای شما باشد، بهترین گزینه برای انتخاب است. لازم به ذکر است که وزن جرثقیل های 7 تنی بالا بوده و در ساخت آن ها از تجهیزات متعددی استفاده شده است، برای همین است که هزینه خرید این تجهیزات نسبتا بالا است و این امر باعث می شود که هزینه اجاره آن ها نیز متاثیر از قیمت جرثقیل باشد.

البته ممکن است کاری که برای آن اقدام به اجاره جرثقیل 7 تن می کنید نیز بر روی هزینه ای که باید پرداخت شود تاثیر داشته باشد. برای مثال ممکن است هزینه لازم برای اجاره جرثقیل 7 تن برای نصب اسکلت فلزی با هزینه لازم برای اجاره آن و خارج کردن وسایل نقلیه از خاک یا گودال متفاوت باشد.

نکته: توان باربرداری جرثقیل 7 تنی و قیمت خرید آن از توان باربرداری و قیمت خرید جرثقیل های 20 تنی یا 35 تن کمتر است، برای همین هزینه ای که برای اجاره آن باید پرداخت شود کمتر خواهد بود. بهتر است در هر یک از این موارد مشاوره های لازم را داشته باشید تا اطلاع دقیق تری از میزان هزینه ای که باید پرداخت شود به دست آورید.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 4.7]

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *