قیمت اجاره جرثقیل

قیمت اجاره جرثقیل


برای اطلاع از قیمت اجاره جرثقیل و اجاره جرثقیل در تهران میتوانید با شماره 09126454165 تماس بگیرید. یکی از مهم ترین موضوعات مورد توجه برای افرادی که قصد اجاره جرثقیل را دارند، هزینه آن می باشد. اهمیت این موضوع به قدری بالا است که شرکت های جرثقیل در صورت ارائه با هزینه کمتر می توانند سود بسیار بالاتری را کسب کنند.

البته باید این موضوع را در نظر داشت که پایین بودن قیمت اجاره جرثقیل گاها به دلیل افت کیفیت ماشین ها می باشد و ممکن است ضمانت های لازم برای استفاده از جرثقیل را نداشته باشند. درحالی‌که هزینه اجاره جرثقیل زمانی به‌صرفه و مناسب است که بتوان، معاینات فنی و بیمه‌نامه‌های لازم را نیز در کنار این تجهیزات از متصدیان دریافت نمود. ازاین‌رو همان قدر که به فکر کاهش هزینه کرایه جرثقیل انتخابی خود هستید، جویای تعهدهای فنی، تخصصی و بیمه‌ای شرکت‌های مجری این خدمات نیز باشید.

لیست قیمت اجاره جرثقیل در تهران ، در وزن های مختلف.

فعالیتقیمت (تومان)
کارکرد یک روز جرثقیل 3 تن ( 8 ساعت )4,000,000
ورودی جرثقیل 3 ساعت اولیه2,000,000
به ازای هرساعت معطلی500,000
به ازای هرساعت کارکرد600,000
بارهای تک قلاب و سبک بدون معطلی1,500,000
بارهای چند قلاب بدون معطلی2,000,000
حمل کانکس بدون ترافیک داخل تهران1,500,000
حمل کانکس از تهران به تمام نقاطتوافقی
تخلیه تریلی2,500,000

قیمت اجاره جرثقیل 

قیمت های کرایه جرثقیل با توجه به کاربرد و نوع جرثقیل، مدت زمان عملیات، وزن بار، مسیر و مسافت طی شده عملیاتی، خدمات جانبی کرایه جرثقیل، جنس بار و … می تواند متغیر باشد. در واقع بدون داشتن اطلاعات اولیه نمی توان در مورد هزینه دقیق کرایه جرثقیل صحبت کرد. تعرفه های کرایه جرثقیل در نرخ های کرایه روزانه و ماهانه تعیین می گردد؛ البته بیشتر این تعرفه ها توافقی بوده و بیشترین تخفیف در کرایه جرثقیل، برای نرخ های ماهانه لحاظ می گردد.

تعرفه کرایه جرثقیل های کفی که اغلب بین ۳ الی ۱۵ تن می باشند و بیشتر برای جابجایی محموله ها ی مختلف کاربرد دارند، از نرخ روزانه ۵۰۰۰۰۰ هزار تومان شروع و تا نرخ روزانه ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان متفاوت است. برای جرثقیل های کفی، کرایه ماهانه از نرخ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان شروع و تا۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان هم می رسد. برای جرثقیل های سقفی، جرثقیل های سنگین و فوق سنگین، تعرفه های کرایه بیشتر از موارد ذکر شده می باشد.

اجاره جرثقیل

برای اجاره جرثقیل میتوانید با شماره 09126454165 تماس بگیرید تا ابتدا برای کار خود با مشاورین صحبت کنید و سپس بهترین وزن برای اجاره جرثقیل را اجاره کنید. جرثقیل های ما به صورت فوری و در سریع ترین زمان در محل حضور پیدا خواهند کرد.

قیمت اجاره جرثقیل ۵ تن

جرثقیل 5 تن جزو جرثقیل های سبک محسوب می شود و کارایی بسیار زیادی دارد. اگر تناژ باری که قرار است جابجا کنید بین 3 تا 5 تن می باشد باید از این نوع جرثقیل استفاده کنید. حدود قیمت اجاره جرثقیل 5 تن در جدول زیر نمایش داده شده است.

فعالیتقیمت (تومان)
کارکرد یک روز جرثقیل 5 تن ( 8 ساعت )5,000,000
ورودی جرثقیل 3 ساعت اولیه2,500,000
به ازای هرساعت معطلی600,000
به ازای هرساعت کارکرد700,000
بارهای تک قلاب و سبک بدون معطلی2,000,000
بارهای چند قلاب بدون معطلی2,500,000
حمل کانکس بدون ترافیک داخل تهران2,500,000
حمل کانکس از تهران به تمام نقاطتوافقی
تخلیه تریلی3,000,000

قیمت اجاره جرثقیل ۷ تن

محبوب ترین جرثقیل در میان جرثقیل های سبک، جرثقیل 7 تن می باشد چرا که پروژه های زیادی را می توان با این جرثقیل به اتمام رساند. جرثقیل 7 تن را می توانید از جرثقیل نوین با مناسب ترین قیمت اجاره کنید. تعرفه قیمت اجاره جرثقیل 7 تن در جدول زیر نمایش داده شده است.

فعالیتقیمت (تومان)
کارکرد یک روز جرثقیل 7 تن ( 8 ساعت )7,000,000
ورودی جرثقیل 3 ساعت اولیه4,000,000
به ازای هرساعت معطلی900,000
به ازای هرساعت کارکرد1,000,000
بارهای تک قلاب و سبک بدون معطلی2,500,000
بارهای چند قلاب بدون معطلی3,000,000
تخلیه تریلی3,500,000
تخلیه میلگرد4,000,000

قیمت اجاره جرثقیل ۲۵ تن

جرثقیل 25 تن جزو جرثقیل های سنگین می باشد که می توانید برای اجاره آن با جرثقیل نوین همراه باشید. طبیعتا هزینه اجاره جرثقیل های سنگین کمی بیشتر از دیگر جرثقیل ها می باشد. جدول زیر هزینه های حدودی اجاره این نوع جرثقیل را نمایش داده است.

فعالیتقیمت (تومان)
کارکرد یک روز جرثقیل25 تن ( 8 ساعت )10,000,000
به ازای هرساعت معطلی1,000,000
به ازای هرساعت کارکرد1,500,000
بارهای تک قلاب و سبک بدون معطلی6,000,000
بارهای چند قلاب بدون معطلی7,500,000
تخلیه تریلی6,000,000
تخلیه میلگرد7,000,000
قیمت اجاره جرثقیل
قیمت اجاره جرثقیل

هزینه اجاره جرثقیل شبانه روزی

از دیگر روش های اجاره جرثقیل، به صورت شبانه روزی می باشد. برای ساخت و ساز عموما از اجاره جرثقیل به صورت شبانه روزی استفاده می شود. اما قیمت اجاره جرثقیل شبانه روزی با ساعتی و روزانه متفاوت است و طبیعتا هرچه زمان طولانی تر می شود هزینه روزانه کمتری پرداخت می کنید. خوشبختانه تعرفه کرایه جرثقیل به صورت شبانه روزی در جرثقیل نوین بسیار مناسب است و با خاطری آسوده می توانید جرثقیل مورد نظر خود را از جرثقیل نوین به صورت شبانه روزی کرایه کنید.

هزینه کرایه جرثقیل
هزینه کرایه جرثقیل

تعرفه اجاره جرثقیل (ساعتی)

با توجه به نوع کاربری جرثقیل، گاها ممکن است جرثقیل ها را به صورت ساعتی کرایه کنند و صرفا برای چند ساعت استفاده از جرثقیل لازم باشد که از یک شرکت کمک بگیرند. جرثقیل ها در انواع مختلفی ارائه می شوند که همگی آن ها را می توانید به صورت ساعتی از جرثقیل نوین کرایه کنید. برای دریافت قیمت اجاره جرثقیل ساعتی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و قیمت را به صورت انلاین دریافت کنید.

قیمت اجاره جرثقیل تاورکرین

جرثقیل تاورکرین یکی از ابزارهای اساسی در صنعت ساخت و ساز است که برای حمل و جابجایی مواد سنگین و بارهای ساختمانی استفاده می شود. این جرثقیل ها به دلیل قابلیت دسترسی به ارتفاعات بالا، قدرت بالای حمل و جابجایی، سرعت و کارایی بالا و همچنین قابلیت کنترل دقیق بارها، بسیار محبوب در صنعت ساخت و ساز هستند. جرثقیل تاورکرین علاوه بر استفاده در ساختمان های بلند، در پروژه های پل، تونل، سدسازی و حتی نصب تجهیزات صنعتی نیز به کار می رود. برای دریافت قیمت اجاره جرثقیل تاورکرین تماس بگیرید.

قیمت اجاره جرثقیل 7 تن

یکی از جرثقیل هایی که در تهران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. جرثقیل 7 تن می باشد. جرثقیل 7 تن برای حمل و جابجایی بارهای سنگین و حجیم به کار می رود. این جرثقیل در صنعت ساخت و ساز، حمل و جابجایی مواد سنگین در کارخانجات و کارگاه ها، حمل و جابجایی مواد ساختمانی و تجهیزات صنعتی، نصب تجهیزات صنعتی و تعمیرات ساختمانی استفاده می شود.

همچنین در پروژه های نفت و گاز، حمل و جابجایی لوله ها و تجهیزات سنگین و در پروژه های نظامی نیز استفاده می شود. این جرثقیل به دلیل قابلیت حمل بارهای سنگین، سرعت و کارایی بالا، قابلیت کنترل دقیق بارها و امنیت بالا برای حمل بارها، بسیار محبوب در صنعت ساخت و ساز است. شما عزیزان می توانید این نوع جرثقیل را با قیمت مناسب از جرثقیل نوین اجاره کنید. برای دریافت قیمت اجاره جرثقیل 7 تن تماس بگیرید.

قیمت اجاره جرثقیل 5 تن

قیمت اجاره جرثقیل 5 تن وابسته به نوع کارکرد و تعداد روزهایی که قرار است از آن استفاده کنید. جرثقیل 5 تن را برای چه کاری می خواهید؟ پس از بررسی تمامی این موارد قیمت اجاره جرثقیل 5 تن مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه اجاره انواع جرثقیل تماس بگیرید.

قیمت اجاره جرثقیل 10 تن

قیمت اجاره جرثقیل 10 تن وابسته به نوع کارکرد و تعداد روزهایی که قرار است از آن استفاده کنید. جرثقیل 5 تن را برای چه کاری می خواهید؟ پس از بررسی تمامی این موارد قیمت اجاره جرثقیل 10 تن مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه اجاره انواع جرثقیل تماس بگیرید.

قیمت اجاره جرثقیل 3 تن

قیمت اجاره جرثقیل 3 تن وابسته به نوع کارکرد و تعداد روزهایی که قرار است از آن استفاده کنید. جرثقیل 5 تن را برای چه کاری می خواهید؟ پس از بررسی تمامی این موارد قیمت اجاره جرثقیل 3 تن مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه اجاره انواع جرثقیل تماس بگیرید.

قیمت اجاره جرثقیل 20 تن

قیمت اجاره جرثقیل 20 تن وابسته به نوع کارکرد و تعداد روزهایی که قرار است از آن استفاده کنید. جرثقیل 5 تن را برای چه کاری می خواهید؟ پس از بررسی تمامی این موارد قیمت اجاره جرثقیل 20 تن مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه اجاره انواع جرثقیل تماس بگیرید.

قیمت اجاره جرثقیل در تهران
قیمت اجاره جرثقیل در تهران

قیمت اجاره جرثقیل در تهران

تهران شهر شلوغ و پردردسر همواره در حال ساخت و ساز می باشد و برای انواع کارهای مختلف نیاز به جرثقیل دارد. اگر به دنیال کمترین هزینه برای اجاره جرثقیل می باشید، جرثقیل نوین بهترین شرکت می باشد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره و یا دریافت هزینه اجاره جرثقیل در تهران با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

قیمت اجاره جرثقیل سبددار

جرثقیل سبددار نوعی جرثقیل است که به منظور حمل و جابجایی افراد و تجهیزات در ارتفاعات بالا استفاده می شود. این جرثقیل با استفاده از یک سبد یا پلتفرم حمل افراد و تجهیزات به ارتفاعات بالا می رود. کاربرد اصلی جرثقیل سبددار در صنعت ساخت و ساز، نصب تجهیزات صنعتی و تعمیرات ساختمانی است.

همچنین در پروژه های نفت و گاز، نصب و تعمیرات توربین های بادی و همچنین در پروژه های نظامی نیز استفاده می شود. این جرثقیل به دلیل قابلیت دسترسی به ارتفاعات بالا، امنیت بالا برای حمل و جابجایی افراد، سرعت و کارایی بالا و همچنین قابلیت کنترل دقیق بارها، بسیار محبوب در صنعت ساخت و ساز است. برای دریافت قیمت اجاره جرثقیل سبددار و یا هزینه اجاره جرثقیل سبددار می توانید با جرثقیل نوین تماس حاصل نمایید.

نحوه محاسبه قیمت اجاره جرثقیل

به طور معمول قیمت اجاره جرثقیل را با توجه به مدت زمانی که از یک جرثقیل در پروژه های مختلف یا در کاربردهایی مانند حمل اجسام سنگین و ماشین آلات استفاده می شود محاسبه می کنند. برای همین می توان گفت که به طور کلی می توان قیمت اجاره جرثقیل را به صورت های زیر محاسبه کرد:

  • ساعتی
  • شیفت کاری
  • روزانه
  • هفتگی، ماهانه و ….

البته ممکن است در بسیاری از موارد قیمت اجاره جرثقیل به صورت پروژه ای و با توجه به متن قرارداد تعیین شود.

برای اجاره جرثقیل چیکار کنیم؟

برای اجاره جرثقیل به قیمت مناسب میتوانید با شماره 09126454165 تماس بگیرید تا مشاورین ما بهترین وزن را برای کار شما ارسال کنند.

چگونه می‌توان جرثقیل مناسب برای پروژه خود انتخاب کرد؟

اکثر افراد وزن مناسب برای کار خود را نمیدانند. بهترین گزینه برای انتخاب جرثقیل مناسب ، مشورت با کارشناسان نوین است تا به شما کمک کنند بهترین جرثقیل را انتخاب کنید.

قیمت اجاره جرثقیل به چه صورت است؟

قیمت اجاره جرثقیل که در سایت زده شده ، ممکن است متفاوت باشد و در بعضی موارد قیمت کمتر و یا بیشتر باشد. بهترین راه برای بدست اوردن قیمت اجاره جرثقیل تماس با ماست.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]

15 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *