برای اجاره جرثقیل 20 تن میتوانید با شماره 09126454165 تماس بگیرید تا با بهترین قیمت و حرفه ای ترین روش جرثقیل 20 تن را اجاره کنید.

اغلب اجاره جرثقیل 20 تنی به صورت ساعتی روزانه و پروژه محور و... میباشد از این ماشین در حجم و ارتفاع وزن در تناژ های بالا نهایت بهره را میبرند. به‌راستی حمل دستگاه‌های پرس غول‌پیکر یا نصب سیلوها، انجام برخی امور ساختمانی، جابه‌جایی ماشین‌های سنگین و … از عهده جرثقیل‌های ۵، ۱۰، ۱۵ تن و … برنمی‌آید و البته نیازی نیز به‌صرف هزینه بالا بابت تهیه جرثقیل ۳۰ تن نیست. از این‌ رو گویی با برآورد دقیق شرایط کاری کرایه جرثقیل ۲۰ تن بهترین گزینه به شمار می‌رود. با بهترین مرکز اجاره جرثقیل تهران در خدمت شما هستیم.

اجاره جرثقیل 20 تن در تهران

ولی جرثقیل کابین دار را برای رساندن مجریان امور مانند مهندسان برق، نصابان سیستم‌های حفاظتی، مأموران شهرداری و … به ارتفاع مورداستفاده قرار می‌دهند. البته جرثقیل کفی نیز که امکان حمل بار و انتقال آن را حتی در جاده‌ها دارند نیز بسیار محبوب و کارآمد هستند. شما باید از همان ابتدا مشخص نمایید که کارتان در چه حوزه‌ای قرار می‌گیرد، سپس متناسب با آن به اجاره جرثقیل ۲۰ تن از میان موارد ذکرشده بپردازید.

جرثقیل 20 تنی چگونه کار میکند؟

جرثقیل 20 تن برای آن که ایمن بتواند کار کند در گام اول باید از رانندگان و کارکنانی بهره ببرند که دارای سلامت جسمی قابل قبول باشند مثل بینایی و شنوایی… همچنین جرثقیل‌ها به‌منظور کارکرد صحیح به افراد آموزش‌دیده که توانایی تشخیص فواصل و ارتفاع‌ها را داشته باشند، نیز نیازمند هستند.

همچنین به رانندگانی که به اطلاعات کافی در مورد عملکرد جرثقیل، مجوزهای لازم، آشنایی با ابزارها و تجهیزات مربوط، چگونگی عملیات نصب، تسلط بر ترتیب باربرداری و … نیز دسترسی داشته باشند. درواقع کارکرد صحیح و چگونگی و کیفیت عملکرد جرثقیل‌ها به اپراتور آن‌ها بسیار وابسته است.

کسب اطلاعات بیشتر: هزینه اجاره جرثقیل شبانه روزی

در غیر این صورت جرثقیل یک ماشین مکانیکی است که به مدد یک سری المان‌ها مانند کنترل‌ها، ترمزها، موتور و … کار نموده و در صورت تبحر راننده کمتر با مشکلی روبرو می‌شود. به همین دلیل است که در زمان اجاره جرثقیل ۲۰ تن تأکید می‌شود که از تخصص کافی اپراتور اطمینان کسب نمایید، سپس جرثقیل را به دست وی بسپارید.

مشخصات جرثقیل ۲۰ تن

جرثقیل‌ها بسته به نوعشان دارای مشخصات فیزیکی و فنی متفاوتی هستند، اما اگر در پی کرایه جرثقیل ۲۰تن هستید و تمایل دارید اطلاعات کلی بابت این ماشین‌ها کسب نمایید، باید بگوییم این ابزارها اغلب با ۴ ثابت‌کننده، ۳ عدد بوم، حداکثر گشتاور ۷۰٫۰۰۰ کیلوگرم متر و زاویه دوران ۳۶۰ درجه ممتد، می‌یابید. البته دارای مشخصات دیگری چون پمپ پیستونی، ۸ عدد سیم بکسل، نیروی محرکه P.T.O  خودروی حامل و … نیز هستند. برای اجاره جرثقیل 20 تن تماس بگیرید.

برندهای جرثقیل ۲۰ تن در ایران

بسیاری در زمان کرایه جرثقیل ۲۰ تن در مورد برندهای معتبر این ماشین‌آلات سنگین‌وزن و انتخاب نمونه برتر آن‌ها دچار تردید می‌شوند. باید به‌جرئت گفت در ایران محصولات فراوانی از برندهای مطرح جهانی یافت می‌شود که دغدغه یافتن یک نمونه مرغوب و کارآمد را مرتفع ساخته است. بهترین مرکز اجاره جرثقیل 20 تن در تهران.

شرکت‌های فعال در حوزه اجاره و ارائه جرثقیل ۲۰ تن با تجهیز خود به آن‌ها توانسته‌اند، سطح خدمت‌رسانی‌شان را ارتقا بخشند. از این برندهای محبوب می‌توان به کونه‌کرین این شرکت فنلاندی با 800 شعبه و مراکز خدمات پس از فروش در سطح جهان اشاره نمود. پس‌از آن نمی‌شود از برند دماگ  این شرکت آلمانی با طرف‌داران فراوانش یادی نکرد.

محبوبیت جرثقیل‌های این برند تا حدی است که مصرف‌کنندگان، محصولات استوک این کمپانی را بر نمونه‌های نو دیگر برندها ترجیح می‌دهند.

البته برند ورلند که زیر نظر ارتش فرانسه تأسیس شد، نیز بی‌رقیب بوده و به‌عنوان یک تولیدکننده پیشرو جایگاه ویژه‌ای در صنعت جرثقیل و بالابر دارد. بعدازآن می‌توان به برندهای دیگری مانند استریت، کیتو، اشتال و چی‌اچ اشاره نموده که در بازه زمانی قبل از تحریم‌ها به ایران باقدرت وارد می‌شدند و اکنون تعدادی از آن‌ها در دست شرکت‌های اجاره جرثقیل وجود دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: کرایه جرثقیل برای ساختمان

قیمت اجاره جرثقیل 20 تن

نکات ایمنی حین کار با جرثقیل‌ها از موارد بسیاری تشکیل می‌شود و شامل موضوعات مختلف و گسترده‌ای است. این مسائل فقط به حین کار خلاصه نشده و شامل مراحل قبل از کار و آماده‌سازی جرثقیل، حین بارگیری و زمان تخلیه بار می‌شود. اجاره جرثقیل 20 تن در تهران با کمترین هزینه.

مثلاً قبل از بارگیری باید از عدم نشتی روغن، عدم قطعی سیم‌بکسل‌ها، کیفیت ترمزها و … مطمئن شد. حین باربرداری از رفع مشکل لنگرگیری، وجود وسیله بارگیری متناسب با نوع بار مانند سیم بکسل، زنجیر و … اطمینان کسب نمود و در زمان تخلیه بار پرهیز از سرعت عمل، ایجاد فاصله مجاز تا زمین و … را در نظر داشت. به همین دلیل است که انتخاب یک شرکت معتبر و دارای کادر فنی متخصص ضروری است .

جدول بار (Load Chart) جرثقیل 20 تن

جدول بار کمک می‌کند تا شما در یک بازه زمانی کوتاهی به امکانات، ظرفیت‌ها، جزئیات و ویژگی‌هایی که در زمان اجاره جرثقیل نیاز دارید، دست یابید. این مشخصات به شما اجازه می‌دهند تا بر اساس شعاع و زاویه کاری، ظرفیت صحیحی از جرثقیل را انتخاب نمایید. بدین ترتیب قبل از کرایه حتماً به مطالعه این جدول بپردازید.

جدول بار جرثقیل 20 تن
جدول بار جرثقیل 20 تن

اجزای جرثقیل ۲۰ تن

همان‌طور که اشاره نمودیم، جرثقیل‌ها اغلب بر خودروهایی مقاوم و مستحکم سوار می‌شوند. ازاین‌رو در زمان بیان اجزای جرثقیل ۲۰تن باید دو بخش ماشین و جرثقیل را به‌صورت تفکیک در نظر گرفت. ولی ما در این بخش منحصراً اجزای و مشخصات جرثقیل را بازگو نموده و از توصیف انواع ماشین موجود در این عرصه صرف‌نظر می‌کنیم. اجاره جرثقیل 20 تن در تهران همین حالا تماس بگیرید.

بوم جرثقیل:

بوم بازوی جرثقیل است که به دستگاه کمک میکند اجسام را جا به جا کند. هرچه این بوم مستحکم‌تر و امکان ارتفاع گیری بیشتری را داشته باشد، به‌ تبع بر کارای جرثقیل افزوده می‌گردد.

آرواره جرثقیل:

یکی دیگر از اجزای مهمی که در زمان اجاره جرثقیل ۲۰ تن باید آن را مدنظر قرار دهید، آرواره‌ها هستند. آرواره‌ها قابلیت اضافه نمودن ارتفاع به بوم را داشته و بوم را برای پاسخگویی به فاصله‌های بیشتری حمایت می‌کنند.

چرخ‌دنده جرثقیل:

زمانی که نیاز به چرخش کابین جرثقیل باشد، چرخ‌دنده این مسئولیت خطیر را به انجام می‌رساند. چرخ‌دنده نیروی و توان حرکت خود را از موتور هیدرولیکی نصب‌شده، بر روی جرثقیل تأمین می‌کند و به علت قرارگیری بر زیر کابین امکان چرخش متعادل را به این بخش می‌دهد.

کابین جرثقیل:

کابین در بالاترین بخش جرثقیل ۲۰ تن نصب و اپراتور درون آن هدایت بوم جرثقیل را بر عهده دارد. وجود کابین در بالاترین قسمت، اشراف کامل اپراتور را سبب شده و ابزار الکتریکی و پنل کنترل امکان اعمال دستورات اپراتور را به جرثقیل می‌دهند. حرکت بوم به‌واسطه فرمان و پدال‌های پایی انجام می‌شود. ازاین‌رو مهم است که فردی دوره‌دیده این سکان مدیریتی را در دست بگیرد و بر جوانب کار نظارت نماید.

وزنه‌های جداشونده جرثقیل:

بلند نمودن اجسام سنگین احتمال برهم‌خوردن بالانس و تراز جرثقیل را بالا می‌برد. به‌منظور پیشگیری از چنین حادثه‌ای وزنه‌ها به‌کارآمده و تعادل جرثقیل را حفظ می‌کنند. تعیین تعداد دقیق این وزنه‌ها با محاسبه شعاع بوم، وزن بار، ظرفیت جرثقیل، زاویه عملیاتی و … به دست می‌آید.

جک جرثقیل:

یکی دیگر از مشخصات جرثقیل ۲۰ تن جک‌های اطراف جرثقیل هستند که سبب پایداری ماشین شده و از واژگونی آن جلوگیری می‌کنند. این جک‌ها با سه بخش خود که شامل پایه، پد و پایه دوار است، جرثقیل را از سقوط محافظت می‌نماید.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 4.8]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *