اجاره جرثقیل کفی

اجاره جرثقیل کفی


اجاره جرثقیل کفی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در تهران – با جرثقیل نوین همراه باشید. جرثقیل کفی دار یکی از انواع جرثقیل های شهری محسوب می شود که برای حمل و نقل بار از آن استفاده می شود. البته با توجه به تناژ بار این جرثقیل ها می توانند متفاوت باشند. امروزه اجاره جرثقیل برای پروژه های عمرانی و حمل و نقل و جابجایی یکی از موضوعات مهم در شهرهای بزرگ مانند تهران است. 

جرثقیل های کفی دار در تناژهای 3 الی 15 تن موجود است و در انواع پروژه های سبک می توانید از آن ها استفاده کنید. برای دریافت هزینه اجاره جرثقیل کفی دار در تهران می توانید همین حالا با شماره 09126454165 تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را از مجموعه جرثقیل نوین دریافت کنید.

جرثقیل کفی چیست؟

یکی از انواع جرثقیل های شهری در تهران که برای حمل و نقل بار از آن استفاده می شود جرثقیل کفی می باشد. این دستگاه تناژهای مختلفی دارد. امروزه برای انواع پروژه های حمل و نقل و جابجاییی وسایل سنگین از این جرثقیل استفاده می کنند. جرثقیل های کفی در تناژ 3 الی 15 تن موجود می باشد که برای پروژه های سبک گزینه ای مناسب است. شما میتوانید با توجه به باری که قرار است حمل کنید مناسب ترین گزینه را با کف قیمت از جرثقیل نوین کرایه کنید.

نکات مهم در مورد جرثقیل کفی

اجاره جرثقیل کفی برای بارهایی که در سطح شهر جابجا می شوند گزینه ای مناسب می باشد. این جرثقیل ها در اندازه های مختلف و با طرفیت بارهای گوناگونی وجود دارند و برای کاربردهای مختلف گزینه ای مناسب می باشد. شما می توانید به هنگان اجاره جرثقیل کفی متناسب با نیاز خود بوم و بازوهای آن را تعیین کنید.

جرثقیل کفی می تواند دارای بوم تلسکوپی، سبد و یا کابین، قلاب و … باشد. معمولا این نوع جرثقیل ها بر روی خاور و یا کامیونت نصب می شوند. یکی از مهم ترین علل پرطرفدار بودن جرثقیل های کفی این است که در سطح شهر به راحتی می توان با آن تردد کرد. هرچه کامیون جرثقیل کفی بزرگتر باشد امکان حمل و نقل در سطح شهر سخت تر می شود.

نکته‌ ای که در مورد اجاره جرثقیل کفی وجود دارد این است که باید یک دستگاه با تمام استاندارد ها و کیفیت بالا به مشتری ارائه شود. از آنجایی که کار با جرثقیل به طور مستـقیم با سلامت افراد داخل مجموعه در ارتباط است، باید کاملا سالم و سرویس شده باشد. معمولا مشتریان تا پیش از اجاره جرثقیل کفی و کار با آن توانایی تشخیص سلامت کامل دستگاه را ندارند و زمانی که دستگاه به درستی کار نکند، متوجه آن می‌ شوند. به همین دلیل لازم است که از شرکتی معتبر برای اجاره جرثقیل کفی اقدام کنید تا از مواردی مانند سلامت دستگاه و خدمات پشتیبانی اطمینان داشته باشید.

اجاره جرثقیل کفی در تهران

اجاره جرثقیل کفی دار برای پروژه هایی صورت می گیرد که نیاز به حمل و نقل بار در سطح شهر دارد. به همین دلیل در اندازه های مختلف و با تناژ های متفاوتی موجود می باشد پیش از اینکه بخواهید اقدام به کرایه جرثقیل کفی در تهران کنید لازم است که تناژ باری که قرار است جابجا شود را مشخص کنید

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل سنگین در تهران

اجاره جرثقیل کفی 
اجاره جرثقیل کفی

شما می توانید متناسب با نیاز خود جرثقیل مورد نظر را انتخاب کنید همچنین با توجه به بار مورد نظر می توان از یک جرثقیل کفی دار دارای بوم تلسکوپی، سبد یا کابین و یا قلاب استفاده کرد این جرثقیل ها روی خودروهایی مانند خاور و یا کامیون نصب می شود.

یکی از مهم ترین دللی پر استفاده بودن جرثقیل های کفی این است که اندازه آن برای تردد در سطح شهر بسیار مناسب است. طبیعتا هرچقدر ابعاد جرثقیل بزرگتر باشد تردد آن در شهری مانند تهران سخت تر خواهد بود.

نکته‌ ای که در مورد اجاره جرثقیل کفی وجود دارد این است که باید یک دستگاه با تمام استاندارد ها و کیفیت بالا به مشتری ارائه شود. از آنجایی که کار با جرثقیل به طور مستقیم با سلامت افراد داخل مجموعه در ارتباط است، باید کاملا سالم و سرویس شده باشد. معمولا مشتریان تا پیش از اجاره جرثقیل کفی و کار با آن توانایی تشخیص سلامت کامل دستگاه را ندارند و زمانی که دستگاه به درستی کار نکند، متوجه آن می‌ شوند. به همین دلیل لازم است که از شرکتی معتبر برای اجاره جرثقیل کفی اقدام کنید تا از مواردی مانند سلامت دستگاه و خدمات پشتیبانی اطمینان داشته باشید.

هنگام اجاره جرثقیل کفی به چه نکاتی توجه کنیم؟

بخشی از نکاتی که لازم بود در مورد اجاره جرثقیل کفی بدانید را در قسمت اول بحث بیان کردیم. اما در این قسمت به جمع بندی نکات می‌ پردازیم تا اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید.

• بررسی نیاز خود و تعیین دقیق مدل جرثقیل پیش از اقدام برای اجاره جرثقیل کفی، این موضوع در انجام صحیح و به موقع کار شما تأثیر خواهد داشت.

• بررسی شرکت اجاره دهنده جرثقیل و خدمات ارائه شده توسط آن شرکت. شرکت اجاره جرثقیل کفی در موارد زیادی نقش دارد. این شرکت باید بهترین دستگاه‌ ها را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد.

همچنین باید خدمات پشتیبانی با بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهد. قرار نیست شما حین انجام پروژه به دنبال تعمیرات و سرویس‌ دهی جرثقیل باشید.

• تیمی که برای کار با جرثقیل از سوی شرکت فرستاده می‌ شوند، باید در ایفای وظایف خود حرفه‌ ای باشند و کار خود را به خوبی بدانند. این تیم شامل اپراتور جرثقیل، تعمیر کاران و تکنسین‌ های سرویس دهنده جرثقیل می‌ باشند.

اجاره جرثقیل کفی دار
اجاره جرثقیل کفی دار

• جرثقیل‌ های کفی نمونه‌ ای از جرثقیل ها هستند که معمولا روی خاور ها و کامیونت‌ ها نصب هستند؛ بنابراین علاوه بر سلامت جرثقیل باید از سلامت خودرو نیز اطمینان داشته باشید.

• قرار نیست هزینه اضافی برای اجاره جرثقیل کفی پرداخت کنید. اجاره جرثقیل کفی ارزان‌ ممکن است به معنی خدمات بی‌ کیفیت یا نا کامل باشد. شما باید هزینه‌ ای مطابق با خدماتی که دریافت می‌ کنید پرداخت کنید.

در نظر گرفتن این نکات هنگام اجاره جرثقیل علاوه بر این که به شما کمک می‌ کند جرثقیل کرایه قابل اطمینان تهیه کنید؛ باعث آسایش خاطر شما از تمام مراحل کار با جرثقیل حین انجام پروژه می‌ شود.

بهترین شرکت اجاره جرثقیل کفی 

به طور کلی خدمات اجاره جرثقیل در تهران توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود. شرکت جرثقیل نوین نیز یکی از این شرکت ها می باشد که می توانید برای کرایه جرثقیل کفی دار به این مجموعه مراجعه کنید.

با یک تماس و ثثبت درخواست می توانید در مدت تعیین شده یک جرثقیل کفی دار با بالاترین کیفیت در اختیار داشته باشید. جرثقیل نوین با تجربه کاری که در این زمینه دارد بهترین جرثقیل را به شما پیشنهاد می دهد. همچنین روند کار و هزینه های لازم را نیز به صورت شفاف در اختیار شما قرار می دهد.

اجاره جرثقیل کفی 
اجاره جرثقیل کفی

هزینه اجاره جرثقیل کفی 

قیمت اجاره جرثقیل کفی دار یکی از فاکتورهایی است که برای بسیاری از متقاضیان مهم است. در کل با توجه به نرخ اتحادیه جرثقیل داران در سال 1402 قیمت هایی تعیین شده است که هر شرکت اجازه افزایش این نرخ را ندارد. اما گاها مشاهده شده که به صورت غیر قانونی با هزینه های سرسام آوری روبرو شده اید. در کل برای دریافت هزینه اجاره جرثقیل کفی در تهران می توانید با شماره 09126454165 تماس حاصل نمایید. برخی از نکات مهم دخیل در هزینه اجاره جرثقیل کفی به شرح زیر می باشد:

  • شناخت نوع و تناژ جرثقیل انتخابی
  • مسیر پیموده شده توسط جرثقیل
  • موقعیت قرارگیری جرثقیل در پروژه
  • موقعیت مکانی پروژه

خدمات جرثقیل کفی در تهران

استفاده از جرثقیل کفی دار در تهران بسیار مرسوم می باشد چرا که در تناژهای مختلفی ارائه می شود و ابعاد آن برخلاف دیگر جرثقیل ها کوچک تر است و راحت تر می تواند در سطح شهری شلوغ مانند تهران تردد داشته باشید. برای دریافت خدمات اجاره جرثقیل کفی در تهران می توانید به بهترین شرکت اجاره جرثقیل یعنی جرثقیل نوین مراجعه کنید و مناسب ترین جرثقیل را برای پیشبرد فعالیت خود انتخاب کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل تلسکوپی در تهران

پرکاربردترین جرثقیل کفی کدام است؟

جرثقیل های ۱۵ تن یکی از پر کاربرد ترین جرثقیل های کفی می باشند. این‌ جرثقیل برای افرادی که می خواهند بارهای سنگین وزن را در پروژه های خود جا به جا کنند و از محلی به محل دیگر ببرند، کاملا مناسب است. ضمن این که در نظر داشته باشید این نوع جرثقیل می تواند باربری و بار برداری را انجام دهد. به همین خاطر می تواند در زمان جا به جایی تجهیزات برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد.

در صورتی که جرثقیل از نظر فنی کاملا سالم باشد، این امکان را به شما می دهد تا ظرفیت باری معادل ۲۰ تن را جا به جا نمایید. برای اجاره جرثقیل 15 تن همین حالا می توانید تماس بگیرید.

اجاره جرثقیل کفی خودروبر

یکی از خدماتی که توسط جرثقیل های کفی دار ارائه می شود جابجایی خودرو می باشد. برخی از نمایشگاه های خودرو برای جابجایی ماشین های صفر خود از جرثقیل کفی دار استفاده می کنند. و گاها در پی برخی از تصادفات فرد مجبور می شود که خودرو خود را با جرثقیل جابجا کند. برای اجاره جرثقیل کفی خودروبر به تمامی نقاط تهران می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

کاربرد های جرثقیل کفی چیست؟

از جرثقیل های کفی می توان برای حمل دستگاه های سنگین وزن کارگاه ها و کارخانه ها، حمل خودرو، کانکس، دستگاه های سنگین نمایشگاهی و … استفاده کرد. به جرات می توان گفت اجاره جرثقیل کفی ممطئن ترین راه برای حمل و نقل بارهای سنگین در سطح شهر می باشد.

این جرثقیل ها تا حدودی نقش بالابر را نیز ایفا می کنند. بدین صورت که می توانید اقدام به اجاره جرثقیل کفی سبددار نمایید و از آن برای کار در ارتفاع استفاده کنید. جرثقیل های کفی برای خدمات امدادی نیز استفاده می شود و یکی از تجهیزات آتش نشانی است. زمانی که برای مراجعه به یک آپارتمان می بایست از پنجره وارد شد می توان با استفاده از جرثقیل کفی سبددار این کار را انجام داد.

مهم ترین نکته به هنگام اجاره جرثقیل های کفی این است که به ظرفیت آن توجه داشته باشید. حمل بار با وزن بیش از ظرفیت خطر آفرین می باشد و میتواند ضررهای جانی و مالی را به همراه داشته باشد همچنین در صورت مشاهده ماموران شامل جریمه خواهید شد. شما می توانید در زمینه اجاره جرثقیل کفی با شماره 09126454165 تماس بگیرید. مشاورین جرثقیل نوین با بررسی دقیق شرایط کاری مناسب ترین جرثقیل را به شما پیشنهاد می دهند. 

جرثقیل کفی و شرکت جرثقیل نوین

مهم ترین نکته برای کاهش قیمت هنگام اجاره جرثقیل زمانبندی آن می باشد. شما می بایست با توجه به زمانی که پروژه نیاز به جرثقیل دارد اقدام به درخواست جرثقیل کفی نمایید. شرکت اجاره دهنده موظف است در کوتاه ترین زمان ممکن جرثقیل مورد نظر را به شما برساند تا کار شما با تعویق مواجه نشود. 

سرعت کار به هنگام اجاره جرثقیل کفی بسیار مهم است و این مهم را جرثقیل نوین برای شما به ارمغان آورده است. شما می توانید تمامی خدمات مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان از جرثقیل نوین دریافت کنید.

بهره‌ مندی از تکنسین‌ های حرفه‌ ای که به خوبی از وظایف خود اطلاع دارند و بر کار خود کاملا مسلط هستند، از دیگر ویژگی‌ های جرثقیل نوین است. شرکت اجاره جرثقیل در تهران باید در تمام مدتی که شما جرثقیل کفی را کرایه کرده‌ اید، آن را پشتیبانی کند. پشتیبانی عبارت است از کلیه کار هایی که باید برای تعمیرات، چک کردن و کار با جرثقیل انجام شوند. شرکت جرثقیل نوین برای همکاری با شما صد در صد توان خود را صرف می‌ کند تا شما مشتریان عزیز رضایت داشته باشید.

یکی از مهمترین اهداف شرکت جرثقیل نوین تبدیل کردن مشتریان عزیز به مشترک است. بهترین راهکار برای مشترک سازی جلب رضایت مشتریان است. ما در تلاش هستیم با ارائه خدمات با کیفیت با مناسب‌ ترین هزینه رضایت شما عزیزان را جلب کنیم و در پروژه‌ های مختلف با شما تداوم همکاری داشته باشیم.

نکات ایمنی هنگام کار با جرثقیل کفی

جرثقیل ها در هر نوعی که باشند می بایست نکات ایمنی آن ها برای حفظ امنیت کارکنان رعایت شود تا ضرر جانی به همراه نداشته باشد. مهم ترین بخش اجاره جرثقیل کفی و کار با آن رعایت نکات ایمنی می باشد. در این بخش برخی از نکاتی که به هنگام کرایه جرثقیل کفی می بایست رعایت کنید برای شما بیان کرده ایم. با جرثقیل نوین همراه باشید.

جرثقیل‌ های کفی باید دارای جک باشند. این جک‌ ها باعث ثابت شدن جرثقیل هنگام بارگیری یا تخلیه بار می‌ شوند. زمانی که قصد دارید از جک‌ ها استفاده کنید، اطمینان داشته باشید که خاک زیر جرثقیل نرم نباشد و زمین رانش پیدا نکند. همچنین بهتر است جرثقیل را نزدیکی محل عبور و مرور یا جایی که لوله آب یا گاز و اتصالات برق وجود دارد، ثابت نکنید.

اجاره جرثقیل کفی دار
اجاره جرثقیل کفی دار

دانستن ظرفیت جرثقیل و تناسب وزن بار با این ظرفیت اهمیت زیادی دارد. در صورتی که جرثقیل بار بیش از ظرفیت مجاز ببرد، احتمال واژگونی یا شکستن بوم یا پاره شدن سیم بکسل‌ ها و آسیب رسیدن به افراد و تجهیزات وجود دارد.

اپراتور جرثقیل باید تجربه کاری لازم در زمینه کار با جرثقیل‌ های کفی را داشته باشد. بارگیری، حمل و تخلیه بار به تجربه و مهارت نیاز دارد. در صورت انجام هر گونه خطای احتمالی یا بی‌ دقتی اپراتور ممکن است جرثقیل واژگون شود یا آسیبی به بار و افراد اطراف جرثقیل وارد شود.

اپراتور باید از همه نظر در صحت و سلامت کامل باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل اعم از سرما خوردگی، خواب آلودگی و غیره… اپراتور اجازه کار با جرثقیل را ندارد. به همین دلیل بهتر است حین انجام کار با جرثقیل دو اپراتور در محل حضور داشته باشند.

جرثقیل باید در زمان‌ های مشخص سرویس‌ دهی شود تا در صورت ایجاد مشکل احتمالی پیش از ایجاد خطر، رفع شود. به غیر از بازبینی‌ های دوره‌ ای، اپراتور جرثقیل موظف است هر روز پیش از شروع کار از عدم فرسودگی سیم بکسل‌ ها، سلامت ظاهری تمام قسمت‌ ها و عدم نشت روغن جرثقیل اطمینان حاصل کند.

اپراتور حق کار بدون هماهنگی با سایر اعضای پروژه را ندارد. برخی از افراد باید حوالی جرثقیل باشند تا خطرات احتمالی را به اپراتور خبر دهند. همچنین اگر وزن بار قابل حمل توسط جرثقیل نزدیک به ظرفیت آن است، ابتدا باید بار تا چند اینچ از زمین بلند شود و در صورتی که همه چیز مرتب بود؛ بارگیری یا تخلیه شروع شود.

اجاره جرثقیل کفی از شرکت های معتبری مانند جرثقیل نوین می تواند خطرات احتمالی حین انجام کار را به صفر برساند و شما از همه چیز آسوده خاطر باشید. برای اجاره و یا دریافت اطلاعات می توانید با شماره 09126454165 تماس بگیرید.

چرا جرثقیل کفی اجاره کنیم؟

اگر تصمیم داشته باشید که حمل و نقل و جا به جایی دستگاه ها و یا وسایلی که‌ بین ۳ تا ۱۵ تن‌ وزن دارند را، انجام دهید، بهتر است برای سهولت در انجام کار، جرثقیل کفی  اجاره کنید. شما می توانید با اجاره این وسیله در کم ترین زمان ممکن، دستگاه ‌و یا وسیله خود را از محلی به محل دیگر منتقل کنید. هم چنین این امکان برای شما فراهم است که دیگر هزینه دو ماشین را به صورت جداگانه‌ پرداخت نکنید‌ و برای شما مقرون به صرفه تر است.

قسمت های مختلف جرثقیل کفی

اگر تصمیم به اجاره جرثقیل کفی دارید بایستی قسمت های مختلف این دستگاه را بشناسید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. بخش های مختلف جرثقیل کفی به شرح زیر می باشد:

بوم: به قسمتی از جرثقیل گفته می شود که برای باربرداری از آن استفاده می گردد. شما می توانید برای باربرداری از جرثقیل های کفی با طول بوم های مختلف استفاده کنید. این نوع دستگاه عموما دارای بوم هایی با متراژ 7 متر، 10 متر و 13 متر می باشد که به شما این امکان را می دهد که بسته به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. ضمنا زاویه بار برداری بوم این جرثقیل ها بین 5 تا 75 درجه می باشد. 

اجاره جرثقیل کفی دار
اجاره جرثقیل کفی دار

وینچ: به دستگاهی گفته می شود که می تواند اجسام را در راستای خط افقی بکشاند. البته جرثقیل های کفی با وینچ و بدون وینچ هستند که وابسته به نیاز شما می باشد. جرثقیل های کفی بدون وینچ در سوله ها استفاده می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را کرایه کنید.

جک: جک هایی که در جرثقیل کفی استفاده می شود هیدرولیکی می باشد و به طور کلی ساختار آن ها به این صورت است که وظیفه دارند تا امنیت جرثقیل را در زمان باربرداری تامین کنند.

سیم بکسل و قلاب: جزو اصلی ترین بخش های جرثقیل می باشد که باید پیش از استفاده از جرثقیل کفی سرویس شوند. چرا که سلامت این دو بخش تضمین کننده امنیت جرثقیل می باشد و در صورت عدم سلامت کامل می توانند به هنگام استفاده از جرثقیل کفی خطرآفرین باشند.

برای اجاره جرثقیل کفی چکار کنیم؟

برای اجاره جرثقیل کفی در تناژهای مختلف تنها کافیست با شماره 09126454165 تماس بگیرید و با مشاورین جرثقیل نوین در ارتباط باشید. شما می توانید جرثقیل مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان آن در محل مورد نظر دریافت کنید. توصیه می کنیم پیش از اجاره تناژ باری مورد نظر، مدت زمان استفاده و … را بررسی کنید تا جرثقیل مناسبی را کرایه کنید.

خدمات جرثقیل کفی

از آنجایی‌ که استفاده از این نوع جرثقیل در واقع در زمان و هزینه‌های متقاضیان صرفه‌جویی می‌کند به‌ طور معمول مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته باید به این نکته توجه داشت که تناژ جرثقیل کفی انتخابی با وزن بار شما ساگازی داشته باشد در غیر این صورت باید برای اجاره نوع دیگری از جرثقیل اقدام نمایید. اگر وزن بار از تناژ جرثقیل انتخابی بالاتر باشد ممکن است باعث ایجاد خطرات جدی برای جرثقیل و راننده آن شود. موارد استفاده از جرثقیل‌های کفی با تناژ مختلف به شرح ذیل می‌باشد.

  • حمل وسایل و ابزارآلات سنگین کارخانه جات یا کارگاه‌ها
  • حمل انواع کانکس‌های چوبی و فلزی
  • حمل وسایل سنگین نمایشگاه‌ها یا جشنواره‌ها شهری
  • البته جرثقیل‌های کفی گاها به‌عنوان بالابر نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.
به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *