اجاره جرثقیل تلسکوپی

اجاره جرثقیل تلسکوپی


با معرفی بهترین و ارزان ترین مرکز اجاره جرثقیل تلسکوپی در خدمت شما هستیم. جرثقیل تلسکوپی نوعی دیگر از جرثقیل های سنگین محسوب می شود که انتقال اجسام سنگین از مکانی به مکان دیگر استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی های این نوع جرثقیل امکان تنظیم پیشرفته ارتفاع در هنگام جابجایی جسم از بالا به پایین و یا از سطح زمین به بالا می باشد. اگر قصد اجاره جرثقیل تلسکوپی را دارید همین حالا می توانید با مجموعه جرثقیل نوین تماس حاصل کنید و جرثقیل مورد نظر را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

جرثقیل های تلسکوپی مجهز به تنظیم ارتفاع می باشند و بدین ترتیب مشکلات مربوط به حمل اجسام به ارتفاعات بلند حل شده است. اجاره جرثقیل به صورت تلسکوپی از این جهت که می توان این خودرو را بر روی کامیون سوار و سپس به مکان هایی که کالا و یا بار هستند، هدایت نمود عالی می باشند.

اطلاعات بیشتر: جرثقیل 7 تن

جرثقیل تلسکوپی چیست؟

یک جرثقیل کنترل کننده با کابل بر روی حامل های لاستیکی نصب شده است. در واقع این نوع جرثقیل بر روی حامل هایی از نوع کامیون قرار می گیرند و برای جابجایی کالای سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. آن‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که به‌راحتی به یک سایت منتقل‌شده و برای حمل انواع مختلف بار و نصب یا مونتاژ می‌توانند با افزودن بوم یا بدون آن کارایی داشته باشند. بوم تلسکوپی که با خود حمل می‌کنند، معمولاً شکل مستطیلی داشته و مواد آن از فولاد بادوام و استحکام بالا ساخته‌شده است. با برآورد قیمت اجاره جرثقیل تلسکوپی می‌توانید، دریابید که آیا این خودرو برای فعالیت شما مناسب است یا نه؟

جرثقیل تلسکوپی چگونه کار می کند؟

در تهران و شهرهای بزرگ حتما جرثقیل تلسکوپی را دیده اید. برای دریافت قیمت اجاره جرثقیل تلسکوپی می توانید با شماره 09126454165 تماس حاصل نمایید. سیستم این خودروها بر دو مفهوم استوار می باشد. اولین فرایند کمک‌کننده، سیستم هیدرولیک قدرتمند این ماشین‌ها است. ولی به‌عنوان دومین سیستم باید به درایو الکتریکی این ماشین‌ها اشاره نمود که در صورت بروز محدودیت یا مشکل و باهدف جلوگیری از تصادف و ایجاد خطر، هشداری را به تابلوی کنترل ارسال می‌کند.

اجاره جرثقیل تلسکوپی در تهران
اجاره جرثقیل تلسکوپی در تهران

این ماشین‌ها چه از نوع جرثقیل کفی، پشت کامیونی یا هر مدل دیگری که باشند، اپراتور جرثقیل داده‌ها را شامل وزن جسمی که قرار است، بلند شود و ارتفاع، وارد کامپیوتر داخل کابین خودرو می‌کند. این رایانه به‌عنوان یک پشتیبان برای اپراتور عمل کرده و درصورتی‌که جرثقیل بیش از ظرفیت بارگیری شود به اپراتور هشدار می‌دهد.

اپراتور با استفاده از یک جدول بار در کابین، زاویه ارتفاع و شعاع بوم را نیز تعیین می‌کند. پس از واردکردن همه این موارد به رایانه، این سیستم می‌تواند، پیشرفت بوم را ردیابی کند و هر زمان که جرثقیل به محدودۀ هشدار نزدیک شد به راننده اطلاع دهد.

قیمت اجاره جرثقیل شبانه روزی

اجاره جرثقیل تلسکوپی در تهران

در صورتی که به اجاره جرثقیل تلسکوپی در تهران نیاز دارید و نمی دانید که بهترین شرکت برای اجاره این نوع جرثقیل کجاست، در ابتدا جرثقیل مورد نظر را برای پروژه خود انتخاب کنید و ظرفیت باری که قرار است جابجا شود را تعیین کنید. شرکت های متعددی در زمینه اجاره جرثقیل تلسکوپی فعالیت می کنند که با توجه به کیفیت می بایست بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

با توجه‌ به اینکه جرثقیل‌های تلسکوپی ارتفاعاتی را پوشش می‌دهند که هیچ‌کدام از جرثقیل‌های متحرک توان ساپورت آن را ندارد، قیمت این ابزارهای قدرتی برای سایت‌ها با کارکرد بلندمدت، کوتاه‌ مدت و حتی فصلی به‌صرفه تمام می‌شود.

اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل سبک

خدمات اجاره جرثقیل تلسکوپی در تهران

خدمات کرایه جرثقیل تلسکوپی در تهران اغلب در عملیات حمل‌ونقل روزانه عمرانی، جاده‌ای و ساختمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد، اما باید در نظر داشت که این جرثقیل‌های سنگین برای کار، عملیات و مانور در بندرها نیز بسیار کارآمد هستند. با شناخت سهم جرثقیل‌های تلسکوپی به‌عنوان یکی از بهترین وسایل طراحی‌شده، برای کمک به انتقال بار در زمان‌های مختلف، سبب سهولت فعالیت‌های سنگین می‌شویم. این ماشین‌ها در عرض چند دقیقه می‌توانند، تیرهای پل چندتنی را در بزرگراه‌ها و تجهیزات سنگین در کارخانه‌ها و حتی تیرهای بتنی قطور را در ساحل به‌منظور ساخت‌وساز بلند کنند.

·   ساخت‌وسازها، کارهای عمرانی عمومی باعظمت زیاد

·   کارهای خصوصی مربوط به تعمیر آسمان‌خراش‌ها

·    نگهداری و تعمیر برج و توربین‌های بادی بزرگ

·    در ساخت‌وساز ساختمان‌ها

·    در ساخت پل‌ها

·    ساخت قطعات پیش‌ساخته

·    تأسیسات برقی و دکل‌های برق

·    میدان‌های گازی و نفتی

·    حمل ماشین‌آلات بالابر و تجهیزات سنگین

اجاره جرثقیل تلسکوپی در تهران
اجاره جرثقیل تلسکوپی در تهران

قیمت اجاره جرثقیل تلسکوپی

کرایه جرثقیل تلسکوپی در تهران یکی از عمومی ترین خدمات اجاره جرثقیل سنگین می باشد. چرا که این جرثقیل ها مجهز به بازو و یک سیلندر هیدرولیک می باشند که به آن ها اجاره می دهد مانند تلسکوپ تغییر بازو دهند. همچنین به راحتی با سوار شدن به یک کامیون می توانید آن را در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار دهید.

جرثقیل‌های تلسکوپی به دلیل ماهیت منحصربه‌فرد و توانایی عالی در فشرده‌شدن، برای موقعیت‌های مختلف مانند مشاغل کوتاه‌مدت ساختمانی و همچنین برخی عملیات نجات در هنگام بلایای طبیعی یا سایر شرایط اضطراری، بسیار سازگار ساخته‌شده‌اند. پس به‌جرئت می‌توان گفت قیمت اجاره جرثقیل تلسکوپی چندان گزاف نبوده، اما کارایی آن‌ها حیرت‌آور است.

بهترین جرثقیل تلسکوپی کدام مدل است؟

نمونه Liebherr’s LTM 11200 بدون شک قدرتمندترین جرثقیل متحرک تلسکوپی بوده که تاکنون ساخته‌شده است. این شرکت همچنین دارای طولانی‌ترین بوم تلسکوپی در جهان است که به طور کامل تا ۱۰۰ متر را پوشش می‌دهد. این دستگاه بر روی یک کامیون نصب‌شده و می‌تواند ۱۲۰۰ تن متریک را بلند کند. برای اجاره بهترین جرثقیل تلسکوپی با جرثقیل نوین همراه باشید.

 

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *