اجاره جرثقیل کارگاهی

اجاره جرثقیل کارگاهی


اجاره جرثقیل کارگاهی برای شرایط خاص _ کرایه جرثقیل گاها برای مکان هایی می باشد که سطوح صاف و صیقلی دارند و گاها برای سطوح ناهموار در خارج از شهر کرایه می شود. برای شرایط ناهموار می بایست از جرثقیل های خاصی استفاده کرد که به آن ها جرثقیل کارگاهی گفته می شود.

جرثقیل کارگاهی به علت مشخصه های منحصربه فردش می توان برای بلند کردن و جابجایی بر روی انواع سطوح از آن استفاده کرد. این جرثقیل ها با وجود اینکه صرفا برای محیط های کارگاهی طراحی شده است اما می توان در دیگر مکان ها از آن استفاده کرد. اگر قصد اجاره جرثقیل کارگاهی دارید با جرثقیل نوین همراه باشید.

جرثقیل کارگاهی چیست؟

جرثقیل کارگاهی به نوعی از ماشین ها گفته می شود که قابلیت تحرک آن ها بسیار بالا می باشد. این قابلیت حرکت باعث شده است که بتوانند بر روی انواع سطوح حرکت کنن و در فضاهای سخت مورد استفاده قرار بگیرند. پوشش انواع سطوح به مدد چرخ های بزرگ آن قابل انجام است و در عین حال در تمامی شرایط بد می توانند تعادل خود را حفظ کنند.

اگر به دنبال اجاره جرثقیل در تهران از نوع کارگاهی هستید، شرکت‌های بزرگی در این زمینه فعالیت دارند که می‌توانند، نه‌تنها این مدل بلکه تمامی اقسام جرثقیل سنگین و سبک را در اختیارتان قرار دهند. بدین ترتیب برای انواع فعالیت‌های خود در کنار این ابزارهای قدرتمند مشکلی ندارید.

اجاره جرثقیل کارگاهی
اجاره جرثقیل کارگاهی

کاربرد جرثقیل کارگاهی کجاست؟

شما می توانید با اجاره جرثقیل کارگاهی به منظور بالا بردن بار و جابجایی آن در زمین ها ناهموار استفاده کنید. مسیرهایی که امکان بهم خوردن تعادل وجود دارد. این جرثقیل ها با چرخ های بزرگ آفرودی و چهارچرخ فرمان پذیر، برای انواع شرایط سخت قابل استفاده می باشند. بدین ترتیب می توان گفت جرثقیل کارگاهی برای اهدافی متفاوت از دیگر جرثقیل ها استفاده می شود. برخی از استفاده های اجاره جرثقیل کارگاهی به شرح زیر می باشد:

  • امکان کار در کارگاه‌ها و پروژه‌ها با وسعت کم
  • قابلیت مانور در محیط‌های کوچک با محدودیت ورود جرثقیل‌های موبایلی و ماشینی
  • جابه‌جایی بارهایی که در بازه ۲۵ تن تا ۲۰۰ تن
  • امکان جابه‌جایی بارها همانند دیگر جرثقیل‌ها با ظرفیت مشابه اما ابعادی کوچک‌تر
  • استفاده در شرایط شیب‌دار یا زمین‌های لغزنده و نیاز به پایداری
  • توانایی تثبیت و تراز شدن به مدد پایه‌ها در پروژه‌های نیازمند به چنین مزیتی

اجاره جرثقیل لقمه گیر در تهران

امروزه بسیاری از افراد بجای اجاره جرثقیل کارگاهی از جرثقیل لقمه گیر استفاده می کنند. در این بخش به بررسی تفاوت های این دو جرثقیل نیز خواهیم پرداخت. در ابتدا با نگاهی به ساختار این دو نوع جرثقیل می توان فهمید که هر دو برای استفاده از سطوح سخت طراحی شده اند که بتوانند در شرایط نامطلوب تعادل خود را حفظ کنند.

اما تفاوت اصلی میان جرثقیل کارگاهی و جرثقیل لقمه گیر در ابعاد آن هاست که جرثقیل لقمه گیر ابعاد کوچکتری دارد و در فضاهای تنگ تر قابل استفاده می باشد. ازاین‌رو آن‌قدر این دو نوع جرثقیل کاربردها و توانایی‌های مشابهی را بروز داده‌اند که به‌راحتی می‌توان برای هر دو آن‌ها از لفظ جرثقیل کارگاهی یا لقمه‌گیر استفاده نمود.

بدین ترتیب می‌توان گفت جرثقیل کارگاهی یا لقمه‌گیر دارای مزایای مشترکی مانند حمل بار و انتقال آن به مسافت‌های دورتر و خارج از جاده، استفاده به‌صورت چندمنظوره از کابین آن‌ها برای رانندگی و کار، اجرای پروژه‌های بلندمدت به مدد وزنه متقابل مخصوص در جهت راه‌اندازی سریع و مناسب هستند.

هزینه اجاره جرثقیل کارگاهی

اگر به اجاره جرثقیل کارگاهی در تهران نیاز دارید حتما سراغ شرکت هایی بروید که علاوه بر کیفیت بالا هزینه های مطابق با تعرفه اجاره جرثقیل را رعایت می کنند. بر اساس شرایط کاری و تناژ باری خود می توانید بهترین جرثقیل را انتخاب کنید.

یکی از شرکت هایی که در زمینه اجاره جرثقیل فعالیت می کند و هزینه اجاره جرثقیل آن بسیار مناسب است، شرکت جرثقیل نوین می باشد. می توانید همین حالا با شماره 09126454165 تماس حاصل نمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

قیمت کرایه جرثقیل لقمه گیر

در حال حاضر کرایه جرثقیل لقمه‌گیر یا همان کارگاهی به علت تنوع موجود در این سازه متغیر است. این نوع خاص جرثقیل در حال حاضر در انواع مختلف جرثقیل کارگاهی زنجیری، دستی، سقفی و برقی عرضه می‌شود که هر یک بر اساس ظرفیت باربری دارای رنج قیمتی متفاوتی هستند. برای دستیابی به قیمت دقیق بهتر است با شرکت‌ جرثقیل نوین تماس برقرار کرده و برحسب مدت‌زمان مدنظرتان قیمت‌ها را رصد نمایید.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *