اجاره جرثقیل در خاک سفید

اجاره جرثقیل در خاک سفید


بهترین شرکت برای اجاره جرثقیل در خاک سفید کجاست؟ اگر در سمت محله شرق تهران خاک سفید نیاز به یک جرثقیل برای ساخت و ساز، بالابر و یا جرثقیل کارگاهی دارید می بایست بهترین شرکت را انتخاب کنید که کیفیت خدمات بالایی داشته باشید.

جهت اجاره جرثقیل در خاک سفید و شرق تهران می توانید با شماره 09126454165 تماس حاصل نمایید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

هزینه اجاره جرثقیل در خاک سفید

خاک سفید دارای سه بخش است که بخش جنوبی آن را میدان والفجر، بخش مرکزی تپه و سرتپه و بخش شمالی را رهبر تشکیل می دهد. این محله از جنوب به خیابان جشنواره و از شرق به خیابان احسان منتهی می شود. محله ای که شاید ساخت و ساز در آن به اندازه مرکز تهران صورت نگرفته است و در عین حالا کارگاه های بسیار زیادی نیز دارد.

نام محله خاک سفید به محله گلشن تغییر نام پیدا کرده و قسمتی از بزرگراه همت هم در این محله قراردارد حدفاصل حدود چهار راه استخر تا خیابان احسان در قدیم به نام خیابان وفادار شناخته شده بود که این محله را به دوقسمت تقسیم کرد قسمت شمال بزرگراه همت را خاک سفید شمالی هم می‌گویند. درشمال میدان رهبر به فاصله چندصدمتری میدان ابوذر قراردارد.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل کارگاهی در تهران

اجاره جرثقیل در خاک سفید
اجاره جرثقیل در خاک سفید

هزینه اجاره جرثقیل در خاک سفید بدون اطلاعات اولیه قابل بیان نیست. چرا که در ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع جرثقیلی می خواهید؟ چند ساعت و یا چند روز به این جرثقیل نیاز دارید؟ سپس می توان در مورد قیمت اجاره جرثقیل به بحث و بررسی پرداخت.

برای دریافت قیمت و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره جرثقیل در تهران می توانید همین حالا به سایت جرثقیل نوین مراجعه کنید و یا با شماره 09126454165 تماس حاصل نمایید.

اجاره جرثقیل ارزان در خاک سفید

انواع جرثقیل های 2 تن، 5 تن، 7 تن، 10 تن، 30 تن، 50 تن و … را می توانید از جرثقیل نوین با مناسب ترین قیمت کرایه کنید. برای کرایه جرثقیل تنها کافیست با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس حاصل نمایید.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *