اجاره جرثقیل کابین دار

اجاره جرثقیل کابین دار


اجاره جرثقیل کابین دار با مناسب ترین قیمت در تهران را با جرثقیل نوین تجربه کنید. جرثقیل های کابین دار به دلیل تجهیز به فناوری لیفتینگ، سبد با طیف وسیعی از اندازه ها، وجود مدل های مختلفی از سبد و گزینه های سربار و غیر سربار در تهران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به دلیل اینکه ابعاد بزرگی ندارد در خیابان های تهران راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد. خدمات جرثقیل این روزها بسیار پر رونق شده است و در تمامی عرصه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش می خواهیم در مورد قیمت اجاره جرثقیل کابین دار و خدمات این دستگاه به بحث و بررسی بپردازیم. با جرثقیل نوین همراه باشید.

جرثقیل های کابین دار برای خدمات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه این خدمات را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای دریافت اطلاعات و یا اجاره جرثقیل با ما همراه باشید.

اطلاعات بیشتر: هزینه قیمت اجاره جرثقیل

جرثقیل کابین دار چیست؟

جرثقیل هایی که داری سبد می باشند را کابین دار می گویند این سبد ویژگی های منحصر به فردی به جرثقیل می دهد که ممکن است دیگر جرثقیل ها نداشته باشند. به همین دلیل اجاره جرثقیل کابین دار در تهران برای موارد مختلفی مورد توجه است. این دستگاه یکی از پر استفاده ترین گزینه ها در شرکت های خدمات جرثقیل می باشد. در ادامه شما را با برخی از ویژگی های آن آشنا می کنیم.

ویژگی های جرثقیل کابین دار

• ریل‌های جانبی: این ریل‌ها برای ایمن نگه‌داشتن کارگران طراحی‌شده‌اند. این ابزار‌ها تضمین می‌کند که کارگران از سبدها حتی در هنگام عدم تعادل احتمالی پرت نشده و به پایین سقوط نکنند.

• درب‌های چرخشی: درب‌های چرخشی به کارگران این امکان را می‌دهند که در حین کار به‌سرعت به داخل سبد سوار یا از آن پیاده شوند. این موضوع کار را برای کارکنان آسان‌تر می‌کند.
• پین‌های قفلی: این پین‌ها برای ایمنی کابین‌ها بسیار مهم هستند، زیرا آن‌ها را به بوم جرثقیل محکم می‌کنند. وظیفه اصلی این پین‌ها نگه‌داشتن سبدها در جای خود به صورتی اصولی است.

ویژگی های جرثقیل کابین دار
ویژگی های جرثقیل کابین دار

• نقاط قلاب مهار: این نقاط برای حمل متعادل کابین استفاده می‌شوند. نقاط قلاب وزن سبدها را به طور مساوی تقسیم می‌کنند و سبد را متعادل نگه می‌دارند. هنگامی‌که قرار است، سبدها توسط جرثقیل بلند شوند، این نقاط قلاب مفید هستند.

اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل ۳ تن 

• صفحات ضربه‌گیر: از صفحات ضربه‌گیر برای محافظت از سبدها در برابر آسیب احتمالی استفاده می‌شود.

خدمات جرثقیل کابین دار در تهران

از انواع جرثقیل کابین دار برای موارد وسیعی استفاده می کنند که حیرت آور است. جرثقیل کابین دار در واقع نوعی جرثقیل سبددار است. با این جرثقیل می توانید سهولت و ایمنی را تجربه کنید و بسیاری از کارهای خود را با بالاترین سرعت انجام دهید. برخی از خدمات جرثقیل کابین دار به شرح زیر می باشد:

جرثقیل کابین دار درزمانی که یک کارگر در محل کار مجروح و در نقطه‌ای دور از دسترس محصورشده، مورداستفاده است. کرایه جرثقیل کابین دار فرایندی بسیار مؤثر، ایمن و مطمئن برای بیرون آوردن مصدوم از محل خطر است. به‌عنوان‌مثال، سبد نجات بیمارستانی محکم و سنگین برای جابه‌جایی برانکارد آمبولانس و حمل‌ونقل اضطراری طراحی‌شده است.

از خدمات جرثقیل کابین‌دار ساختمانی می‌توان برای بلندکردن ایمن پرسنل در هوا یا انتقال بار به ارتفاعات استفاده کرد. انواع جرثقیل کابین دار سوار بر خودروهای مختلف اغلب به‌عنوان جرثقیل زمین ناهموار برای پروژه‌های صنعتی یا ساختمانی در فضای باز استفاده می‌شوند. آن‌ها دارای چرخ‌های بزرگ بر روی یک شاسی سنگین هستند.

بیشتر بخوانید: جرثقیل 7 تن

طیف گسترده‌ای از کاربردهای صنعتی و معدنی وجود دارد که در آن‌ها یکی از انواع جرثقیل کابین دار ایمن برای کار، بسیار مناسب هستند. سبدهای حمل انسانی سنگین با پشتیبانی از جرثقیل‌های قدرتی به‌عنوان سکوهای معلق حمل پرسنل در صنایع شناخته می‌شوند. بدین ترتیب سکوهای معلق پرسنل برای رسیدن به مناطق کار مرتفع که نردبان، داربست، راه‌پله، بالابرهای هوایی و بالابرهای پرسنل به طور ایمن قابل‌استفاده نیستند، بسیار مناسب می‌باشند.

اجاره جرثقیل کابین دار در تهران برای موقعیت‌های غیرقابل‌دسترس که باید حتماً توسط جرثقیل‌ها پوشش داده شود، نیز مورداستفاده است. در یک کارگاه، کارخانه یا انبار، گاهی دسترسی پرسنل به محل‌هایی مانند بالای قفسه‌ها بدون جرثقیل امکان‌پذیر نیست. در اینجا کرایه جرثقیل کابین دار راه‌گشا است.

خدمات جرثقیل کابین دار در تهران
خدمات جرثقیل کابین دار در تهران

انواع جرثقیل کابین دار

شاید در نگاه اول تصور کنید که فقط یک نوع جرثقیل کابین دار داریم. اما این دستگاه مدل های متنوعی دارد و کاربرد آن در صنعت بسیار وسیع است. برای اشنایی بیشتر یک لیست از جرثقیل کابین دار اورده ایم. برای اجاره جرثقیل کابین دار ابتدا انواع آن را بشناسید.

  • شکل ظاهری کابین (گرد، مربع و مستطیل)
  • ابعاد و گنجایش کابین
  • نوع ماشین کشنده خاور، وانت، کامیون
  • ظرفیت خودرو کشنده
  • نوع کارایی و عرصه کاربری جرثقیل

قیمت اجاره جرثقیل کابین دار

قیمت اجاره جرثقیل کابین دار به نسبت خدمات ارزنده‌اش به‌صرفه و حیطه کاری این ماشین ورای تصور می‌باشد. به همین دلیل اجاره جرثقیل کابین دار در تهران می‌تواند، باهدف تسریع خدمت‌رسانی کالاها و فرایندها عالی باشد.

این هزینه به عوامل مختلفی از جمله تناژ جرثقیل، کیفیت کابین، نوع کار، مدت زمان اجاره و … وابسته است. به دلیل حساسیت بالای این دستگاه ها پیش از اجاره با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشورت های لازم را دریافت کنید.

کرایه جرثقیل کابین دار در تهران

پیش از کرایه ابتدا هدفتان را از این فعالیت مشخص کنید. اگر هدفتان انجام فعالیت‌هایی مانند کابل‌کشی، کار در سوله، ساخت نمای ساختمان، نصب دوربین‌های مداربسته و فعالیت‌هایی با چنین ماهیتی بوده که در آن‌ها حمل متخصصان و تجهیزات آن‌ها به ارتفاعات ملاک مهمی است. مطمئناً اجاره جرثقیل سبد دار بهترین رویکرد می‌باشد. یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه اجاره جرثقیل فعالیت دارد جرثقیل نوین می باشد که برای اجاره می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *