اجاره جرثقیل سبددار

اجاره جرثقیل سبددار


اجاره جرثقیل سبد دار یکی از خدماتی است که بسیار مورد نیاز قشر های مختلف جامعه می باشد. دسترسی به همه نقاط با نردبان یا تجهیزات این گونه امکان پذیر نیست و گاها انسان ها برای انجام کار های مختلف مثل انجام تعمیرات بر روی قطعاتی که در ارتفاع ها قرار دارند مثل تیر برق ها، دکل های برق، یا حتی برای انجام عملیات هایی مانند امداد و نجات، به دستگاه هایی نیاز دارند تحت عنوان جرثقیل.

برای دریافت قیمت تماس بگیرید: 09126454165

 یکی از پر کاربردترین نوع از جرثقیل ها هم مدلی نمی باشد به جز مدل سبد دار یا همان کابین دار. اگر که می خواهید با جرثقیل ها و به خصوص جرثقیل های کابین دار و سبد دار و موضوعاتی مثل اجاره جرثقیل سبددار، اجاره جرثقیل کابین دار، قیمت اجاره جرثقیل سبددار در تهران و… بیشتر آشنا شوید، در ادامه بحث اجاره جرثقیل سبد دار هم همراه جرثقیل نوین بمانید.

اجاره جرثقیل سبددار در تهران

بدون فوت وقت به سراغ بحث اصلی یعنی اجاره جرثقیل سبددار یا همان اجاره جرثقیل کابین دار می رویم. جرثقیل های سبددار امروزه توانایی خوب خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده، زیرا شرکت‌های مجری مانند شرکت جرثقیل نوین چنین فرایندی همیشه با بررسی و آزمایش دوره‌ای جرثقیل‌های خود کیفیت کارایی این دستگاه‌ها را تضمین می‌کنند. اجاره جرثقیل سبددار یا همان اجاره جرثقیل کابین دار یعنی گزینش نمونه‌ای از این جرثقیل‌ها که به یک سبد یا کابین مجهز بوده و افراد با سوارشدن درون آن سبد قادر هستند، بر فراز بلندی‌ها امور مختلفی را به انجام رسانند.

کسب اطلاعات بیشتر: کرایه جرثقیل تاورکرین 

اجاره جرثقیل سبددار در تهران
اجاره جرثقیل سبددار در تهران

از این‌ رو اگر فعالیت شما در پهنه زمین نبوده و هدفتان جابه‌جایی اجسام سنگین از نقطه‌ای به مکان دیگر نمی‌باشد و نیازمند صعود به ارتفاع به‌منظور رفع و فتق امور در بلندی‌ها هستید، حتماً پرداخت قیمت اجاره جرثقیل سبددار در تهران به کارتان می‌آید.

اما در مورد تعریف دقیق این مدل جرثقیل ها در بحث اجاره جرثقیل سبددار باید گفت که جرثقیل‌ های سبد دار خود نوع خاصی از جرثقیل محسوب می‌ شوند، به همین دلیل در مدل‌ های آن‌ ها تنوع زیادی وجود ندارد و به چند نوع محدود می‌ شوند. در ایران جرثقیل‌ های سبد دار معمولا روی نیسان‌ ها یا خاور ها نصب می‌ شوند. 

ظرفیت سبد جرثقیل‌ ها متغیر است، وابسته به این که چند نفر قرار است در ارتفاع مورد نظر شما فعالیت کنند، می‌ توانید اجاره جرثقیل سبددار با ظرفیت‌ های مختلف را انجام دهید. معمولا جرثقیل‌ های سبد دار با ظرفیت یک نفر تا ارتفاع ده متر و جرثقیل‌ هایی با سبد دو نفره تا ارتفاع دوازده متر بالا می‌ روند. به طور کلی می‌ توان گفت جرثقیل‌ های سبد دار ترکیبی از جرثقیل و بالابر هستند. 

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل ساعتی در تهران

در مورد اجاره جرثقیل در تهران باید گفت که این دسته از جرثقیل‌ ها جک ندارند و حتی می‌ توانند در حین کار حرکت نیز داشته باشند. البته در برخی از پروژه‌ ها کاربران لازم دارند که به ارتفاع بیشتری برسند، نمونه‌ های خاصی از جرثقیل سبد دار نیز وجود دارد که می‌ تواند به ارتفاع‌ های بالاتر دسترسی داشته باشد. یکسری از کاربرد های اجاره جرثقیل سبددار یا همان اجاره جرثقیل کابین دار را در زیر با هم میبینیم.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل 7 تن

  • جهت تعمیرات و خدمات نصب و مونتاژ از جرثقیل سبد دار استفاده میکنند.
  • استفاده از جرثقیل سبد دار در نصب بنر در ارتفاعات.

یکی از مهمترین کاربرد پرداخت قیمت اجاره جرثقیل سبددار در تهران ارائه خدمات نمای ساختمان است از جرثقیل سبد دار در کار در سوله های بزرگ جهت جابجایی قطعات و نیرو های انسانی نگهداری جهت جوشکاری و نصب  مونتاژ استفاده میشود.

  • خدماتی همچون نصب سیستم تهویه مطبوع نیز از جمله کاربرد جرثقیل سبد دار است.
  • استفاده از جرثقیل سبد دار در فیلمبرداری.
  • استفاده از جرثقیل سبد دار در نصب دوربین های مداربسته در ارتفاع.
  • استفاده در نصب و مونتاژ چراغ های خیابانی.
  • استفاده زیاد در کابل کشی ها و خطوط.
اجاره جرثقیل سبددار در تهران
اجاره جرثقیل سبددار در تهران

کرایه جرثقیل سبد دار

ادامه در تعبیری دیگری در مورد اجاره جرثقیل کابین دار یا همان اجاره جرثقیل سبددار می توان گفت که استفاده از این نوع جرثقیل به دلیل داشتن کابین سبب سرعت بخشیدن در انجام و ایمنی بیشتر کارها می شود. این مدل جرثقیل ها امکان دسترسی به افراد در ارتفاعات بالا و مکان هایی که استفاده از سایر روش ها یا ابزارها مشکل به نظر میرسد را راحت تر می کند. در صورتی که به فکر اجاره جرثقیل کابین دار هستید و یا می خواهید که از قیمت اجاره جرثقیل کابین دار مطلع شوید، به شما توصیه می شود که سری هم به سایت جرثقیل نوین بزنید.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران

قیمت اجاره جرثقیل سبد دار 

مباحثی در طی بحث مطرح شدند همچون اجاره جرثقیل سبددار، اجاره جرثقیل کابین دار، قیمت اجاره جرثقیل سبددار در تهران و… که امید است برای شما مفید بوده باشند. قیمت اجاره جرثقیل سبد دار بسته به شرایط محیطی که قصد بهره‌برداری از آن رادارید، متغیر است، البته شرایط جوی و حجم کار نیز از مؤلفه‌های تأثیرگذار بر هزینه نهایی هستند. اگرچه این عوامل برای هر نوع جرثقیل اجاره‌ای مهم می‌باشد، اما حساسیت آن برای نمونه‌های سبد دار به علت استقامت کمترشان در برابر تناژهای بالا از اهمیت بیشتری برخوردار است. 

در زمان قیمت‌گذاری جرثقیل‌ها وزن بار ملاک مهمی است، اما در اجاره جرثقیل سبد دار آنچه بیشتر از همه حائز اهمیت است، حفظ جان سرنشینان و کارگران موجود در کابین جرثقیل یعنی کیفیت آن ازنظر ساخت و نکات فنی می‌باشد. در نهایت هم به شما توصیه می شود که در صورتی که به طور جدی به دنبال اجاره انواع جرثقیل هستید، حتما سری هم به سایت معتبر جرثقیل نوین بزنید.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *