اجاره جرثقیل سنگین

اجاره جرثقیل سنگین


اجاره جرثقیل سنگین و فوق سنگین در تهران با مناسب ترین قیمت با جرثقیل نوین

با معرفی بهترین شرکت اجاره جرثقیل سنگین در تهران در خدمت شما هستیم. هزینه اجاره جرثقیل در تهران چقدر است؟ جرثقیل سنگین امروزه جزو ماشین آلاتی است که در صنایع مختلفی از جمله ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد کرایه جرثقیل سنگین را دارید و می خواهید از این دستگاه در انجام پروژه های ساختمانی استفاده کنید توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

جرثقیل سنگین دستگاهی است که توانایی جابجایی اجسام فوق سنگین را دارد و مجهز به نیروی فراتر از جرثقیل های معمولی است. این دستگاه توان حضور در پروژه های عظیم مانند برج سازی و دکل سازی و صنعت ساختمان را دارا می باشد. با استفاده از جرثقیل سنگین می توانید سرعت انجام فعالیت های عمرانی خود را تسریع بخشید.

اجاره جرثقیل فوق سنگین

جرثقیل فوق سنگین به چه جرثقیلی گفته می شود؟ جرثقیل هایی که در پروژه های عمرانی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال برخی سایت‌های عمرانی به اجاره تریلی سنگین‌وزن نیازمند هستند، اما بعضی دیگر با اجاره یک جرثقیل مفصلی یا بوم تلسکوپی، سقفی و … سنگین‌وزن بهتر به انجام امور خود می‌رسند. پس در انتخاب نوع جرثقیل دقت مضاعف نمایید، زیرا تمامی مدل‌های سنگین‌وزن توانایی جابه‌جای اجرام بزرگ و حجیم رادارند، اما هرکدام حوزه کاری متمایزی را پوشش می‌دهند و در عرصه‌ای خاص موفقیت را قرین پروژه‌ها می‌سازند.

اجاره جرثقیل 40 تن در تهران

اجاره جرثقیل سنگین در تهران
اجاره جرثقیل سنگین در تهران

اجاره جرثقیل فوق سنگین برای فعالیت‌های نیازمند به ارتفاع و توان باربرداری بالا مورد ارزیابی و بهره‌برداری است. ازاین‌رو هر زمان به اجاره جرثقیل به‌منظور جابه‌جایی اجسام سنگین نیاز باشد، نام جرثقیل فوق سنگین به دلیل برقراری امنیت و درعین‌حال پاسخگویی تناژهای بالا در فضاهای کاری، در فهرست نمونه‌های ممتاز می‌درخشد.

اجاره جرثقیل سنگین در تهران

وقتی صحبت از اجاره جرثقیل سنگین در تهران به میان می اید انواع مختلفی از ماشین آلات را می توان متصور شد. یکی از آن ها اجاره جرثقیل کفی می باشد که جزو جرثقیل های سنگین است و کاربرد بسیار زیادی دارد. در کل به تمامی ماشین هایی که توانایی بلند کردن اجسام را بیش از 10 تر دارند و یا امکان جابجایی اجسام با وزن بیش از 10 تن را دارند جرثقیل سنگین گفته می شود. با این رویکرد می توانید جرثقیل سنگین مورد نظر خود را انتخاب و آن را از جرثقیل نوین کرایه کنید.

هزینه اجاره جرثقیل سنگین

باید قبول کرد که جرثقیل سنگین و جرثقیل سبک هرکدام برای عرصه خاص طراحی و تبیین شده‌اند. بدین ترتیب در صورت یک انتخاب نادرست با عدم توانایی و کارایی حتی مرغوب‌ترین نمونه‌های این ماشین‌آلات مواجه شده و با افزایش زمان ساخت سرمایه‌های مالی و زمانی‌تان بر باد می‌رود. بدین ترتیب قبل از کرایه یک جرثقیل به نکاتی مانند وزن مواد قابل‌حمل، شرایط زمین، ساختار و نوع بار، شرایط جوی و … دقت نمایید. بدین ترتیب هم انتخاب بهتری را برای خود رقم زده و هم برآورد دقیق‌تری از هزینه‌ها و قیمت در دست خواهید داشت.

اجاره جرثقیل سنگین در تهران
اجاره جرثقیل سنگین در تهران

قیمت اجاره جرثقیل سنگین در تهران

از مهم ترین عواملی که بر قیمت اجاره جرثقیل سنگین تاثیرگذار است می توان به ساعات کاری آن اشاره کرد. کییفت ماشین و نوع کاری که قرار است انجام دهد نیز موثر بر قیمت می باشد. در حالت کلی مقوله اجاره جرثقیل سنگین یک کار بسیار تخصصی است و تنها شرکت های معتبر از عهده آن برمی آیند.

اجاره جرثقیل 35 تن در تهران

کرایه جرثقیل سنگین در تهران

بسته به اینکه چه نوعی جرثقیل سنگینی می خواهید کرایه کنید قیمت متفاوت است. برای کرایه جرثقیل سنگین در تهران و یا دریافت هزینه اجاره جرثقیل سنگین می توانید همین حالا با شماره 09126454165 تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید. نوع جرثقیل خود را انتخاب کنید و مدت زمانی را که به جرثقیل سنگین نیاز دارید را تعیین کنید. 

انواع جرثقیل های سنگین

وجود تنوع بالا در حوزه جرثقیل سنگین سبب شده، اجاره یک نمونه کارآمد از میان این دریای انبوه کار چندان سهلی به نظر نرسد. با شمارش این مجموعه کامل قصد داریم تا شناختتان را در مورد انواع مختلف این ابرقهرمان دنیای مدرن امروز و عرصه‌های سخت‌کاری بیشتر نماییم. شما می توانید برای اجاره جرثقیل سنگین و یا دریافت قیمت کرایه آن با شماره های درج شده تماس بگیرید و با مشاورین جرثقیل نوین در ارتباط باشید.

·         جرثقیل سنگین چرخ زنجیری:

جرثقیل‌های زنجیری به دلیل قدرت فراوان و بوم‌های تلسکوپی و خرپایی‌شان شهره هستند. اگرچه به دلیل چرخ‌های زنجیری سرعت بالایی را ارائه نمی‌دهند.

·         جرثقیل سنگین چرخ لاستیکی:

در این جرثقیل‌ها با جایگزینی لاستیک به‌جای زنجیر کوشیده‌اند تا سرعت پایین نمونه‌های زنجیری را بهبود بخشیده و دو مؤلفه مهم قدرت و سرعت را هم‌زمان به ماشین ببخشند.

·         جرثقیل سنگین کامیونی:

اگر به ماشینی با امکان تردد در جاده‌ها و سرعت قابل‌قبول و بارگیری عالی نیاز دارید، بر روی این کارآمدترین مدل جرثقیل سنگین حساب ویژه بازنمایید.

خدمات اجاره جرثقیل سنگین با جرثقیل نوین
خدمات اجاره جرثقیل سنگین با جرثقیل نوین

·         جرثقیل سنگین دروازه‌ای:

نمونه‌های تک پل و دو پل این جرثقیل قدرتی فراتر را در انتقال حجم‌های گسترده از خود نشان داده، به‌گونه‌ای که سرآمد تمامی جرثقیل‌های سنگین و فوق سنگین هستند.

·         جرثقیل سنگین بالابری:

توان، نیرو و مقاومت عالی در کنار قابلیت کاهش و تحلیل فشار بر روی بوم به مدد پایه عمودی یا خرپا و وجود وزنه‌های زنجیری، از این ماشین‌ها ابزارهایی قوی به‌منظور انتقال اجسام به ارتفاع ساخته است.

·         جرثقیل سنگین برجی:

شکستن ابهت ارتفاعات عظیم در کنار قامت برافراشته این جرثقیل‌ها امری دست‌یافتنی است. ازاین‌رو پروژه‌هایی مانند سدسازی، مجتمع‌های چند صد واحدی و … را به‌خوبی پوشش می‌دهد.

·         جرثقیل سنگین شناور:

اجاره جرثقیل سنگین از نوع شناور برای مدیرانی که ناچارند در عرصه دریا به فعالیت و ترانزیت کالا بپردازند بسیار کاربردی است. البته بدون حضور این جرثقیل‌ها ساخت سکوها، ابر کشتی‌ها و … نیز محال به نظر می‌رسد.

·         جرثقیل سنگین هوایی:

این جرثقیل‌ها بیشتر در قالب امداد و نجات کارایی داشته و در زمان بروز حوادث قدرتمندانه به میدان وارد می‌شوند و به جابه‌جایی اجسام می‌پردازند.

به چه جرثقیلی فوق سنگین گفته می‌شود

جرثقیلی که در پروژه‌های عمرانی بزرگ و مرتفع با حفظ تعادل به جابه‌جایی‌های عظیم کمک نماید و به برقراری ایمنی کار و برطرف نمودن خطر می‌پردازد، جرثقیل فوق سنگین اطلاق می‌گردد. درواقع به‌منظور اجاره جرثقیل فوق سنگین بیشترین تمرکز بر نیاز پروژه‌های عمرانی گذاشته می‌شود. برای مثال برخی سایت‌های عمرانی به اجاره تریلی سنگین‌ وزن نیازمند هستند، اما بعضی دیگر با اجاره یک جرثقیل مفصلی یا بوم تلسکوپی، سقفی و … سنگین‌ وزن بهتر به انجام امور خود می‌رسند. پس در انتخاب نوع جرثقیل دقت مضاعف نمایید، زیرا تمامی مدل‌های سنگین‌وزن توانایی جابه‌جای اجرام بزرگ و حجیم رادارند، اما هرکدام حوزه کاری متمایزی را پوشش می‌دهند و در عرصه‌ای خاص موفقیت را قرین پروژه‌ها می‌سازند.

اجاره جرثقیل سنگین از جرثقیل نوین

اجاره جرثقیل تنوع بسیار زیادی دارد و نمی توان گفت که یک شرکت خاص تمامی جرثقیل های مورد نیاز برای پروژه ها را در اختیار دارد. اما برخی از شرکت ها از نظر تنوع جرثقیل غنی هستند که می توانید برای اجاره جرثقیل های سنگین و فوق سنگین به این شرکت ها مراجعه کنید. یکی از این شرکت ها جرثقیل نوین می باشد که خدمات بسیار زیادی را در زمینه اجاره جرثقیل سنگین به مشتریان ارائه داده است. با یک تماس می توانید جرثقیل مورد نظر خود را کرایه کنید و در کوتاه ترین زمان پروژه را پیش ببرید.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *