در چه مواردی نیاز به اجاره جرثقیل 35 تن است؟

در کاربردهایی که نیاز به دکل بلند و توان باربرداری بالا باشد، اجاره جرثقیل می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. چندین دهه است که این جرثقیل با توان بالای خود توانسته است امکان پیشبرد پروژه های مختلف و اتمام عملیات سنگین برای شرکت های بزرگ و کوچک و کارفرمایان را با حمل بارهای چند تنی فراهم کند.

این تجهیزات می توانند توسط شرکت ها و نهادهای وابسته به دولت برای انجام امور مختلف به کار گرفته شوند. از جمله می توان به امکان به کار گیری آن ها در پروژه های عمرانی یا موارد متعددی اشاره کرد که تعدادی از آن ها در زیر لیست شده اند.

توضیحات جرثقیل 35 تن
_

اجاره جرثقیل 35 تن

  1. حضور در جاده ها و مسیرهای ارتباطی

با اجاره جرثقیل 35 تن می توان از آن در جاده ها و مسیرهای ارتباطی برای حمل بار استفاده کرد. البته سایر جرثقیل ها نیز ممکن است به این منظور قابل استفاده باشند. اما جرثقیل 35 تن در صورت عدم پاسخگویی جرثقیل های دارای ظرفیت کمتر، گزینه مناسبی خواهد بود.

 

اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل هفت تن

 

  1. استفاده در سایت های عمرانی در بخش دولتی یا خصوصی

پروژه های عمرانی مختلفی که توسط بخش های دولتی یا خصوصی اجرا می شوند ممکن است نیاز به حمل یا جابجایی بار در اوزان بالا داشته باشند.

در بعضی از موارد انتخاب یک جرثقیل 35 تن بهترین گزینه برای پیشبرد این پروژه های عمرانی می باشد. برای همین شرکت های متعددی در بخش خصوصی و یا در بخش دولتی نیاز به اجاره جرثقیل 35 تن دارند.

  1. جا به جا کردن بلوک های شهرداری یا اداره راه

یک کاربرد خاص که ممکن است نیاز به استفاده از جرثقیل 35 تن داشته باشد در زمان نیاز به جابجا کردن بلوک های شهرداری یا بلوک ها و تجهیزات ساختمانی یا بلوک های متعلق به اداره راه و شهرسازی می باشد.

به طور کلی استفاده از انواع مختلف این جرثقیل ها در راهسازی ، ساختمان سازی و … متداول است و ما از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری خواهیم کرد.

 

اطلاعات بیشتر: جرثقیل 3 تن در تهران

 

اجاره جرثقیل 35 تن نسبت به جرثقیل های دارای توان کمتر چه تفاوتی دارد؟

یک جرثقیل 35 تن با دکل بلند خود می تواند در صورتی که اجاره جرثقیل 20 تن و ماشین آلات دارای ظرفیت کمتر پاسخگوی نیاز نباشد، گزینه بسیار مناسبی برای انجام طیف وسیعی از عملیات سنگین باشد.

این ماشین ها دارای ظرفیت و ارتفاع بالاتری در مقایسه با جرثقیل های سبک تر هستند. برای همین باید دقت بیشتری به دارا بودن معاینات فنی و برخورداری از بیمه نامه های مورد نیاز داشت.

علاوه بر این اپراتور این ماشین ها باید دارای تجربه و توان لازم برای انجام عملیات مدنظر باشد. بهتر است دقت لازم را داشته باشید که از واگذاری کارهای لازم به افراد فاقد توان و تجربه مدیریت جرثقیل 35 تن خودداری شود.

اطلاعات بیشتر: قیمت اجاره جرثقیل

انواع جرثقیل 35 تن چیست؟

همه انواع جرثقیل 35 تن این امکان را خواهند داشت تا به جابجایی اجسام دارای وزن بالا تا 35 تن در شرایط خاص بپردازند. اما با توجه به نوع جرثقیل کاربری هر یک از آن ها ممکن است با کاربری نوع دیگر متفاوت باشد.

برای همین در زمان اجاره جرثقیل 35 تن باید توجه کنید که نوع دارای کاربری مناسب با عملیات مدنظر خود را اجاره کنید.

به عنوان یک مثال ساده باید توجه داشته باشید که جرثقیل های ثابت بیشتر برای پروژه های ساختمانی استفاده می شوند. در این پروژه ها نیاز به جابجایی تجهیزات یا مصالح در فاصله های طولانی نیست.

اما برای جابجایی بار در فواصل طولانی در کارخانه‌ها یا برای حمل انواع تجهیزات ممکن است نیاز به جرثقیل متحرک باشد.

اهمیت توجه به بوم در زمان اجاره جرثقیل 35 تن

بوم جرثقیل یکی از مهم ترین بخش های آن است که به راحتی امکان مشاهده آن وجود دارد. با استفاده از بوم می توان انواع مصالح، کالا و تجهیرات یا ماشین آلات را از زمین بلند کرد. حمل و جابجایی بار توسط جرثقیل نیز با استفاده از بوم امکان پذیر خواهد شد.

 

در این بخش لازم است به این نکته مهم اشاره شود که آرواره جرثقیل می تواند در صورت نیاز طول بوم را افزایش دهد. در این مواقع می توان به ارتفاع بالاتری در زمان حمل بار دست یافت. برای همین هنگامی که قصد انتخاب جرثقیل برای کاربری مدنظر خود را دارید، باید دقت ویژه به طول بوم و آرواره جرثقیل داشته باشید. در این مواقع در صورت نیاز به مشخصات جرثقیل، امکان دریافت اطلاعات لازم از دارنده جرثقیل وجود خواهد داشت.

کابین جرثقیل

کابین جرثقیل بخشی است که امکان کنترل و مدیریت جرثقیل از آن وجود دارد. در واقع جرثقیل نیز مانند وسایل نقلیه دارای بخش هایی مانند پدال، فرمان و … است که در داخل کابین آن قرار گرفته اند.

وظیفه اپراتور مدیریت صحیح بوم و جرثقیل از داخل کابین است. به این منظور نیاز به دریافت آموزش های لازم و دارا بودن تجربه و مهارت کافی برای انجام عملیات سنگین می باشد.

اهمیت سلامت جسمی اپراتور

به طور حتم با توجه به ظرفیت بالاتری که جرثقیل 35 تن دارد، در مقایسه با جرثقیل 20 تن حساسیت بیشتری در ارتباط با سلامت جسمی و مهارت اپراتور در استفاده از آن وجود خواهد داشت.

اهمیت جک جرثقیل چیست؟

جک جرثقیل نیز مانند وزنه ها و سایر بخش های جرثقیل وظیفه خاص خود را دارد. همانطور که می دانید بلند کردن اجسام با استفاده از جک و نیرو محرکه ناشی از کار موتور انجام خواهد شد.

خرابی و یا نقص در کارکرد صحیح جک می تواند در زمان استفاده از آن مشکلات بسیار بزرگی را به دنبال داشته باشد. برای همین لازم است از سلامت کامل آن در زمان اجاره جرثقیل 35 تن اطمینان داشته باشید.

جدول بار و کاهش حوادث کار پس از اجاره جرثقیل 35 تن

توجه به جدول بار یا load chart از جمله موارد مهمی است که آشنایی با آن می تواند امکان استفاده بهینه از جرثقیل به منظور حمل بار را فراهم کند. این جدول همچنین می تواند باعث کاهش حوادث احتمالی در حین کار شود.

یکی از مهم ترین اطلاعات قابل برداشت از این جدول ظرفیت ماشین در حمل بار برای ارتفاع های مختلف و در شعاع های متفاوت است.

علاوه بر این با استفاده از این جدول می توان وزن قابل حمل در حالت باربرداری یا در حال حرکت را برای جرثقیل مشخص کرد.

به همین دلیل است که تاکید می شود اپراتور باید با اطلاعات موجود در این جدول آشنا باشد و بتواند با استفاده بهینه از جرثقیل امکان کاهش حداکثری حوادث در حین کار را فراهم کند.

هزینه اجاره جرثقیل 35 تن چقدر است؟

عوامل متعددی هستند که بر روی هزینه اجاره جرثقیل 35 تن تاثیر می گذارند. لازم به ذکر است که بسیاری از این عوامل بر روی هزینه اجاره سایر جرثقیل ها نیز تاثیر می گذارند. برای مثال قیمت جرثقیل 35 تن نقش مهمی در تعیین میزان اجاره قابل پرداخت برای آن دارد.

همان طور که می دانید هر چه هزینه خرید تجهیزات و ماشین آلات بیشتر باشد، کرایه تجهیزات یا مبلغی که بابت اجاره آن ها باید پرداخت شود بیشتر خواهد بود. برای همین بدیهی است که اجاره جرثقیل 35 تن هزینه بیشتری در مقایسه با هزینه لازم برای اجاره جرثقیل 20 تن در مدت زمان مشابه خواهد داشت.

مدت زمان اجاره جرثقیل 35 تن

یک فاکتور مهم در تعیین هزینه اجاره جرثقیل، مدت زمانی است که نیاز به استفاده از آن دارید. هر چه بازه زمانی طولانی تری به جرثقیل نیاز داشته باشید، هزینه لازم برای اجاره آن افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این هزینه ای به عنوان حقوق اپراتور باید پرداخت شود که به مجموع هزینه هایی که وابسته به هزینه قطعات جرثقیل است اضافه خواهد شد. با توجه به این که مدیریت یک جرثقیل 35 تن و حساسیت کار با آن بیش از جرثقیل های دارای توان باربرداری کمتر است، ممکن است که حقوق اپراتور آن بیشتر باشد.

شما می توانید پس از آگاهی بیشتر از این هزینه ها و بهترین روش اجاره جرثقیل 35 تن ضمن بهره بردن از مشورت دیگران بهترین و کم هزینه ترین راه را برای اجاره تجهیزات (با انتخاب بهترین جرثقیل متناسب با کاربری مورد نیاز) انتخاب کنید.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *