برای اجاره جرثقیل 25 تن میتوانید با شماره 09126454165 تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان کار شما انجام شود.

اجاره جرثقیل در هر نوع و ساختاری همیشه در رونق است اما اجاره جرثقیل ۲۵ تن به دلیل مقاومت بالا و حیرت آورش با رویکردی جدید تر تعقیب میشود و طرفدار های خودش را دارد. برای بارگیری و تخلیه بارها و حرکت اجسام سنگین در هر منطقه جغرافیایی و هر مکان بدون در نظر گرفتن محدودیت های رایج باقی جرثقیل ها از نظر بار حجم ابعاد و ... اجاره جرثقیل ۲۵ تن بهترین و عالی ترین انتخاب است.

آنچه جرثقیل 25 تن را متمایز می‌کند و دارای اهمیت است امکان نصب آنها بر روی زمین و اتصال محکم و مقاوم آن بر زمین و یا روی ماشین است. برای همین در سازه های ساختمانی گاهی اوقات به اجاره جرثقیل 25 تن از نمونه های ثابت نصب شده بر زمین روی می‌آورند و گاهی نیز نمونه های سوار شده بر روی ماشین های سبک تا سنگین را بسته به نوع کارشان بر می‌گزینند.

البته نمونه های سقفی هم وجود دارد که مخصوص سوله ها و کارگاه های صنعتی است و با نصب شدن بر روی سقف امکان جا به جایی اجسام و اجرام را در طول عرض کارخانه ها میدهند

توضیحات جرثقیل 25 تن
_

اجاره جرثقیل 25 تن

جرثقیل چیست؟

جرثقیل به نوعی از ماشین آلات گفته می شود که از آن ها برای بار برداری و جا به جایی اجسامی استفاده می شود. این دسته از ماشین آلات، دارای یک دکل و یا سازه مرتفع هستند که توسط طناب و قرقره هایی برای بالا کشیدن و یا پایین آوردن اشیا مورد استفاده قرار می گیرند.

این دستگاه با کمک یک یا چند ماشین ساده در جهت ایجاد مزیت مکانیکی و در نتیجه حرکت بار های فرا تر از توانایی طبیعی یک انسان می باشد. جرثقیل به طور معمول در صنعت حمل و نقل برای بار گیری و تخلیه و یا برای حرکت اجسام به کار می رود.

عمدتا کاربرد آن ها در صنایع ساختمانی و یا سازه های عظیم دیگر می باشد. معمولا جرثقیل هایی که در صنایع ساختمانی از آن ها استفاده می شود، به طور موقت در محیطی مشخص نصب می گردند. البته لازم به ذکر است که می توان آن ها را بر روی زمین و یا بر روی وسایل نقلیه مخصوصی نیز نصب نمود.

بیشتر بخوانید: اجاره جرثقیل 3 تن کفی

جرثقیل ها به طور کلی به دو روش کنترل می شوند. در روش اول یک کاربر و یا اپراتور درون کابینی که همراه جرثقیل حرکت می کند، نشسته و توسط دکمه هایی که با یک کابل به ایستگاه کنترل وصل می باشند، جرثقیل را هدایت و کنترل می کند.

در روش دوم از روش کنترل بی سیم استفاده می شود. در هر صورت اپراتور مسئولیت ایمنی جرثقیل و جان افرادی که در محل کار با جرثقیل حضور دارند را بر عهده دارد.

جرثقیل ها انواع مختلفی دارند که شما باید بسته به نوع عملیات و پروژه و همین طور مقدار باری که می خواهید جا به جا نمایید، تناژ باری و هم چنین نوع مناسبی را انتخاب نمایید.

شما عزیزان می توانید برای اجاره جرثقیل 25 تن با یکی از شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

مشخصات ظاهری و اجزا که باید هنگام اجاره جرثقیل ۲۵ تن به آن توجه کنید:

برای اجاره جرثقیل 25 تن باید توجه داشته باشید که این جرثقیل با توجه به مشخصات ظاهری و اجزای تشکیل دهنده جزو ماشین آلات عظیم‌الجثه‌ است که دارای یک دکل و سازه مرتفع می باشد‌.  برای بالا کشیدن و یا پایین آوردن اجسام کابل ها و قرقره ها هم به کمک آمده اند و توانایی ماشین را بیشتر کرده اند و آن را به نمایش میگذارند.

بنابراین هر جا به توانایی های عجیب غریب و مافوق تصور نیاز است بر روی اجاره جرثقیل ۲۵ تن حساب ویژه ای باز کنید.

البته از نظر نوع کنترل دارای اجزای مختلفی هستند برخی دارای یک کابین بوده که اپراتور داخل آن وظیفه هدایت و کنترل جرثقیل را به واسطه دکمه های کنترلی که توسط کابل به ایستگاه کنترل متصل است به عهده دارد. در روش کنترل از راه دور اجاره جرثقیل 25 تن اپراتور به کمک یک کنترل بی سیم بر انجام صحیح کار نظارت دارد و جرثقیل ، بار و محدوده حرکت را مدیریت و کنترل مینماید. در زمان اجاره جرثقیل 25 تن و به‌کارگیری این ماشین مسئولیت ایمنی و محافظت از جان افراد حاضر در پروژه بر عهده اپراتور است.

مشخصات جزئی جرثقیل ۲۵ تن :

  • حداکثر ظرفیت باربرداری ۲۵۰۰۰ کیلوگرم یا همان ۲۵ تن
  • تعداد ۳ عدد محور
  • وزن ۳۰۰۰۰ کیلوگرمی یا ۳ تن
  • ابعاد ۷۵/۱۲ *۵/۲ *۴۵/۳ (طول * عرض* ارتفاع) متر
  • ۲۵ تن طول بوم در حالت بسته طولی معادل ۵/۱۰ متر و در حالت باز معادل ۳۴ متر
  • طول بوم اجاره جرثقیل 25 تن به‌ اضافه بازوی جانبی ۴۲ متر
  • حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت
  • میزان عملکرد در شیب معادل ۳۰ درصد
  • فاصله بین جک‌ های جلو و عقب معادل ۳/۵ متر
  • طول هر جک معادل ۲۶ متر
  • مدت ‌زمان باز یا بسته‌ شدن کامل بوم ۵۶/ ۹۰ ثانیه
  • ۶ عدد سیلندر

جدول بار (Load Chart) جرثقیل 25 تن:

جرثقیل‌ها انواع مختلفی دارند که بسته به نوع عملیات باید یک مورد مناسب آن را انتخاب نمایید . در اینجا برای یافتن یک نمونه که دقیقاً با شرایط پروژه شما هم خوانی داشته باشد، جدول بار به کمک آمده و با ارائه مشخصات جرثقیل و محدوده باربری و بسیاری اطلاعات دیگر افراد را مجاب به انتخابی اصولی و مناسب می‌نماید. به‌هرحال برای اجاره جرثقیل ۲۵ تن باید از هم خوانی آن با کار خود مطمئن شوید که در این حالت جدول بار کمک زیادی به شما می‌کند.

بیشتر بخوانید: اجاره جرثقیل 7 تن در تهران

شاید حین اجاره جرثقیل 25 تن و مطالعه جدول متوجه شوید که جرثقیلی با ظرفیت کمتر نیز کار شمارا راه انداخته و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر بابت جرثقیل ۲۵ تن ندارید. در بعضی‌اوقات نیز درمی‌یابید که ظرفیت ۲۵ تن جوابگوی نیاز شما نبوده و باید به سراغ اجاره جرثقیلی دکل بلند از نوع ۳۰ تن، ۳۵ تن و … بروید.

جدول بار جرثقیل 25 تن
جدول بار جرثقیل 25 تن

قیمت اجاره جرثقیل ۲۵ تن در تهران:

قیمت اجاره جرثقیل ۲۵ تن به علت اینکه این سازه در زمان اجاره جرثقیل سنگین و برجی موردبحث است، مسلماً کمی نسبت به نمونه‌های کم‌ظرفیت گران‌تر است. دلیل این موضوع نیز وجود دکل‌ها و بوم‌هایی است که بسته به مقدار ارتفاع موردنیاز توانایی افزودن به طول خود رادارند و تا حد زیادی ارتفاع گرفته و بلند می‌شوند. با این رویکرد عمدتاً از این نوع جرثقیل در ساخت و انجام پروژه‌های ساختمانی مرتفع و بسیار بلند کمک می‌گیرند. برج‌های بلند این نوع جرثقیل و ظرفیت ۲۵۰۰۰ کیلوگرمی آن و ۳ محور قدرتمندش را در امور مختلف به کار می‌برند.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *