اجاره جرثقیل 3 تن کفی دار

اجاره جرثقیل 3 تن کفی دار


اجاره جرثقیل 3 تن در تهران با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات را از شرکت اجاره جرثقیل نوین دریافت کنید. برای دریافت مشاوره و یا کرایه جرثقیل با شماره 09126454165 تماس بگیرید.

زمانی از خدمات اجاره جرثقیل ۳ تن می توان استفاده کرد که بار مورد نظر ظرفیت تا 3000 کیلوگرم را داشته باشد. در واقع اجاره جرثقیل 3 تن یکی از رایج ترین جرثقیل ها می باشد که در تهران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عموما بارهایی که قرار است جابجا شود تناژ کمتر از 3 تن را دارند و به همین دلیل به راحتی می توانید از جرثقیل کفی دار استفاده کنید.

البته جرثقیل ۳ تن کفی دار علاوه بر باربرداری و جابجایی، این امکان را برای شما فراهم می کند که بار خود را به هرجایی که می خواهید حمل کنید. در ولقع این جرثقیل بر روی یک کامیون نصب شده است که امکان جابجایی دارد. در این مقاله برای دریافت هزینه و یا اجاره جرثقیل ۳ تن کفی دار با ما همراه باشید.

جرثقیل 3 تن چیست؟

جرثقیل کفی 3 تن در واقع از همان مکانیزم اصلی جرثقیل تشکیل شده است که شامل بوم، قلاب، سیم بکسل و وینچ می باشد. اما با این تقاوت که بر روی کامیون سوار شده است و برای شما این امکان را فراهم می کند که پس از باربرداری آن را پشت کامیون قرار دهید و به محل مورد نظر انتقال دهید. این جرثقیل ها برای تناژ باری تا 3 تن گزینه مناسبی هستند و به دلیل ابعاد کوچکتر نسبت به سایر جرثقیل ها در سطح شهر به راحتی تردد می کنند.

نحوه اجاره جرثقیل 3 تن

امروزه با گسترش صنایع و شرکت های بزرگ، حمل دستگاه ها و تجهیزات نیاز به یک مکانیزم دارد چرا که توسط نیروی انسانی قابل انجام نمی باشد. شرکت های فعالی که اقدام به اجاره جرثقیل 3 تن می کنند این دستگاه ها را به صورت روزانه، ماهیانه و حتی سالیانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. شما عزیزان برای اجاره جرثقیل 3 تن در سراسر تهران تنها کافیست با شماره 09126454165 تماس بگیرید و جرثقیل مورد نظر خود را اجاره کنید.

نحوه اجاره جرثقیل 3 تن
نحوه اجاره جرثقیل 3 تن

اجاره انواع جرثقیل 3 تن

امروزه در عصری قرارداریم که کارگاه های تولیدی زیادی در شهر ها و شهرک های صنعتی وجوود درند. بنا به گسترش کار و یا خرید و جابجایی دستگاه های پیشرفته مورد نیاز، نیاز می شود که آن ها را با دقت و با وسایلی که امکان پذیر است جابجا کرد. یکی از راه های عالی برای جابجایی این وسایل و دستگاه ها اجاره جرثقیل 3 تن می باشد.

اجاره جرثقیل 3 تن را می توانید در روش های گوناگون انجام دهید. از انواع اجاره جرثقیل سه تن کفی می توان به نوع اجاره روزانه، ماهانه و یا حتی سالانه اشاره کرد. برای هر یکی از انواع اجاره جرثقیل 3 تن کفی کافی است با یکی از شماره های موجود در سایت جرثقیل نوین در تماس باشید.

اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل 7 تن

کیفیت جابجایی دستگاه ها و دقت مورد نیاز را ما به شما تضمین می کنیم. دستگاه ها و وسایل سنگین و مهم خود را با آسودگی خاطر با اجاره جرثقیل سه تن کفی نوین انجام دهید.

قیمت اجاره جرثقیل ۳ تن

جرثقیل 3 تن برای پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و نوع کفی دار آن بسیار پرکاربرد است. در پروژه های خود می توانید با کمترین هزینه از این جرثقیل استفاده کنید. پیش از اینکه برای اجاره جرثقیل اقدام کنید لازم است که اطلاعات کاملی در مورد روند کار و نوع باری که قرار است جابجا کنید در اختیار شرکت مورد نظر قرار د هید. مشخص کنید که چه میزان بار قرار است جابجا کنید و یا چه مسافتی را قرار است طی کنید. 

تعیین کردن این موارد می تواند شما را در انتخاب بهترین جرثقیل یاری کند. همچنین با این اطلاعات می توانید از قیمت اجاره جرثقیل ۳ تن کفی دار نیز مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

اجاره جرثقیل ۳ تن کفی دار
اجاره جرثقیل ۳ تن

نکات اجاره جرثقیل ۳ تن

همان طور که می دانید، اجاره جرثقیل 3 تن شامل نکاتی می شود که یک به یک آن ها را در ادامه برای ایمنی و همین طور اطلاعات بیش تر شما آورده ایم.

– توجه داشته باشید که اجزای جرثقیل، همگی از سلامت کامل برخوردار باشند و در مدت زمان های مشخصی سرویس و روغن کاری شده باشند. در غیر این صورت می توانند در زمان بار برداری برای شما خطر آفرین شوند.

– حتما برای کنترل و هدایت جرثقیل کفی دار از یک اپراتور ماهر که گواهینامه مربوط به کنترل جرثقیل کفی دار را دارد، کمک بگیرید.

– برای اجاره جرثقیل ۳ تن کفی دار، می توانید یک تا دو روز زود تر با مراکز خدمات اجاره جرثقیل هماهنگی های لازم را داشته باشید.

– به محل انجام پروژه خود دقت کنید تا امکان تردد جرثقیل کفی دار برای آن فراهم باشد و پس از اجاره جرثقیل با مشکل مواجه نشوید.

– در صورتی که اطلاعات کاملی در مورد پروژه و عملیات خود ندارید، می توانید از کارشناسان جرثقیل نوین بخواهید تا به محل مورد نظر شما مراجعه کنند و به طور تخصصی محل را مورد بررسی قرار دهند.

– در صورتی که برای اجاره جرثقیل ۳ تن کفی دار سوال دارید می توانید از مشاورین جرثقیل نوین کمک بگیرید.

مشخصات فنی جرثقیل 3 تن

یکی از نکاتی که افراد به هنگام اجاره جرثقیل ها باید در نظر داشته باشند مشخصات فنی دستگاه می باشد. چرا که ممکن است بدون اطلاعات اولیه جرثقیل اشتباهی کرایه کنید و در نتیجه هزینه اضافی برای شما در بر داشته باشد. یکی از پرکاربردترین جرثقیل های 3 تن در ایران UNIC و TADANO می باشد. در ادامه ویژگی ها و مشخصات فنی این دو نوع جرثقیل پرکاربرد در زمینه اجاره  جرثقیل 3 تن را برای شما بیان می کنیم.

جرثقیل 3 تن UNIC

عموم جرثقیل­ های ۳ تن دارای استاندارد کیفی قابل‌قبول و مطمئنی هستند اما همواره اعتماد و آرامش خاطر نسبت به برندهایی که جزئی‌ترین اطلاعات تخصصی از تجهیزات خود ارائه می­دهند بیشتر است. برند UNIC همواره در کاتالوگ محصولات خود، به این نکته اشاره داشته است. در زیر شما نمونه ه­ایی از انواع مدل­ های ۳ تن آن را مشاهده می­نمایید.

جرثقیل 3 تن UNIC
جرثقیل 3 تن UNIC

جرثقیل 3 تن TADANO

درباره محصولات TADANO نیز این اعتماد به دلیل وجود دستورالعمل­های دقیق به وجود آمده است. نکته­ای که درباره کاتالوگ محصولات تادانو وجود دارد، این است که به‌صورت بصری بهترین راهنمایی­ها را در خصوص ظرفیت بار و زوایای قابل بهره ­برداری در حجم­های مختلف باری ارائه داده است. برای اجاره جرثقیل 3 تن می توانید با شماره 09126454165 تماس بگیرید.

جرثقیل 3 تن TADANO
جرثقیل 3 تن TADANO

کاربرد جرثقیل 3 تن

جرثقیل 3 تن یک جرثقیل سبک وزن محسوب می شود که برای بسیاری از کارهای روزانه می توان از آن استفاده کرد. شما می توانید برای جابجایی بارهایی که وزن آن ها کمتر از 3 تن می باشد اقدام به اجاره جرثقیل 3 تن نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد این جرثقیل و یا اجاره ان می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جدول بار جرثقیل 3 تن
جدول بار جرثقیل 3 تن

همان‌طور که می­دانید قدرت اسمی جرثقیل ­ها در بلندکردن اجسام، در ساده­ ترین حالت ممکن است؛ یعنی در جرثقیل­ های ۳ تن، تلسکوپ تمام بسته و جابه‌جایی بار تنها در مدار حدوداً ۱۷۰ درجه چرخش صورت می­ گیرد. اما هرچه ارتفاع بیشتر شود، بسته به جدول بار، توان جرثقیل کاهش پیدا می­کند. این جدول برای آشنایی شما با میزان قدرت بار جرثقیل هنگام جابه‌جایی در ارتفاعات مختلف قرار داده شده است تا هنگام اجاره جرثقیل ۳ تن و درضمن دانستن حجم و ارتفاع لازم، انتخاب درستی انجام دهید.

جدول بار جرثقیل 3 تن
جدول بار جرثقیل 3 تن

موارد فوق در هر مدل جرثقیل صدق می­کند؛ اما نکته ­ای که باید همیشه مدنظر داشت این است که جدول بار هر دستگاه، مختص به آن دستگاه است و نمی­ توان با استناد به جدول بار یک دستگاه، دستگاه دیگری را اپراتوری نمود. برای اینکه بتوانید درک بهتری نسبت به این مسئله پیدا کنید، بهتر است جدول بار دستگاه TADANO را نیز در زیر مشاهده نمایید. برای اجاره جرثقیل 3 تن با جرثقیل نوین تماس بگیرید.

جدول بار جرثقیل 3 تن
جدول بار جرثقیل 3 تن

هزینه اجاره جرثقیل 3 تن

به‌طورکلی، هنگام اجاره جرثقیل ۳ تن، قبل از عقد قرارداد باید اطلاعات جامعی در خصوص میزان بار و ارتفاع کاری خود به کارشناسان جرثقیل نوین ارائه دهید؛ هرچند که در تمامی موارد، کارشناسان ما یا به‌صورت میدانی و یا تلفنی این اطلاعات را از شما دریافت خواهند کرد و خیال شما از این بابت راحت است. هزینه اجاره جرثقیل 3 تن را می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و یا لیست قیمت اجاره جرثقیل 3 تن را در وب سایت جرثقیل نوین مشاهده کنید.

اجاره جرثقیل 3 تن از جرثقیل نوین

مراکز معتبری اقدام به اجاره جرثقیل 3 تن می کنند که ممکن است از نظر مکانی و یا زمانی محدودیت داشته باشند. به عنوان مثال تنها روزهای خاصی از شبانه روز خدمات ارائه دهند و یا برای محله های خاصی جرثقیل بفرستند. اما شرکت جرثقیل نوین یکی از شرکت های معتبر است که به صورت شبانه روزی در سراسر تهران آماده ارائه خدمات می باشد. از مهم ترین مزایای این شرکت می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد که کاملا مطابق با تعرفه های اعلام شده می باشد. شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات انواع جرثقیل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از جرثقیل نوین کمک بخواهید.

 
به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 4.7]

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *