اجاره جرثقیل سقفی در تهران

اجاره جرثقیل سقفی در تهران


اجاره جرثقیل سقفی در تهران را از مجموعه جرثقیل نوین بخواهید. اگر به جای خرید جرثقیل سقفی به دنبال اجاره آن هستید شما عزیزان می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از شرایط و قیمت اجاره جرثقیل سقفی در تهران اطلاعات لازم را کسب کنید. مشاورین ما توصیه های لازم را برای اجاره جرثقیل سقفی به شما خواهند داد.

جرثقیل های سقفی معمول ترین مورد جرثقیل های با کارکرد سنگین را دارند و شامل یک مجموعه بالابری که روی یک کالسکه نصب شده است و میتواند در طول پل های جرثقیل حرکت عرضی نماید و مجموعه پل ها میتوانند توسط مکانیسم حرکتی جرثقیل در طول مسیر سالن حرکت طولی نمایند.

اجاره جرثقیل سقفی

جرثقیل های سقفی سازه ای هستند که برای مکان هایی مانند سوله ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند که برای جابجایی بار مورد استفاده قرار می گیرد. جرثقیل سقفی در واقع نوعی جرثقیل صنعتی می باشد که در گذشته هدایت آن به صورت دستی بوده اما با پیشرفت تکنولوژی به حالت خوکار تبدیل شده است و سبب کاهش زمان و هزینه گردیده است. شما عزیزان برای اجاره جرثقیل سقفی در تهران می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

اجاره جرثقیل سقفی در تهران
اجاره جرثقیل سقفی در تهران

اجاره جرثقیل سقفی تک پل در تهران

جرثقیل های سقفی تک پل جثه کوچکتر و ظرفیت بارگیری به نسبت کمتری در قیاس با جرثقیل های جفت پل دارند. برای سالن هایی با عرض دهانه ای تا بیست و پنج متر استفاده می شوند.

سرعت نصب و برپایی سریعتری به نسبت انواع دو پل دارند. انتقال بار توسط جرثقیل های تک پل به نسبت کندتر صورت میگیرد. جرثقیل های تک پل به دلیل وزن کمترشان فشار کمتری بر ریل های کار گذاشته شده وارد می کنند و نیاز به ایجاد تغییرات در طراحی ساختمانی سالن برای نصب آنها کمتر احساس می شود. در مقایسه با جرثقیل سقفی جفت پل ارتفاع کمتری برای بالابری را پوشش می دهند.

اجاره جرثقیل سقفی جفت پل

نوع دو پل جرثقیل سقفی را می توان کاملترین نوع جرثقیل های سقفی دانست. این نوع جرثقیل قابل نصب در سازه ها و سالن هایی با عرض دهانه بزرگتر است. پوشش عرض دهانه ای بین شش تا پنجاه متر می تواند متغیر باشد.

اجاره جرثقیل سقفی در تهران

ظرفیت بارگیری این نوع از جرثقیل ها از پنج تا چهارصد تن می باشد. استفاده از جرثقیل های دو پل در خطوط تولید پرکار و سنگین مانند صنایع فولاد و ریخته گری کاربرد دارد. برای کارایی بیشتر در جابجایی های سنگین از پل و کالسکه محکم و با دوام در ساخت جرثقیل های دو پل استفاده می شود.

اجاره جرثقیل سقفی در تهران

در بخش های پیشین به انواع جرثقیل های سقفی اشاره شد. شما عزیزان برای اجاره جرثقیل تک پل، دو پل و یا آویز در تهران می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را برای کرایه جرثقیل سقفی جویا شوید. جرثقیل نوین سالیان درازی است در زمینه اجاره جرثقیل فعالیت می کند و به همین دلیل تبدیل به یکی از بهترین شرکت ها برای اجاره جرثقیل سقفی در تهران شده است.

 

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *