اجاره جرثقیل 15 تن از جمله کارهایی است که در زمان انجام پروژه و عملیات انجام میشود. و تصمیم داریم به یک سری نکات کرایه چنین جرثقیلی بپردازیم.

جرثقیل های کفی دار، انواع مختلفی دارند که می توان از جمله پر کاربرد ترین آن ها به جرثقیل کفی دار ۳ تن، جرثقیل کفی دار ۵ تن و جرثقیل کفی دار ۱۵ تن اشاره کرد. اما از قوی ترین و پر کاربرد ترین آن ها جرثقیل کفی دار ۱۵ تن می باشد. برای اجاره جرثقیل در تهران همراه ما باشید.

از اجاره جرثقیل 15 تن میتوان برای باربرداری و جا به جایی اجسام تا وزن ۲۰ تن، مورد استفاده قرار داد. چرا که می توانند بار و اجسامی که شما مد نظر دارید را بلند کرده و بر روی کفی خود قرار داده و آن را به راحتی جا به جا کنند.

_

اجاره جرثقیل 15 تن

این جرثقیل ها با داشتن کفی بزرگ این امکان رو فراهم میکند تا شما بتوانید هر وسیله ای به ابعاد 2.50 تا 6 متر را با آن حمل نمایید.

اجاره جرثقیل 15 تن کفی در اوزان و ظرفیت‌های مختلف در تهران امروزه با تخصص و دانش بالایی صورت می‌گیرد. وجود شرکت‌های بزرگ، فعالیت گسترده آن‌ها طی سالیان متمادی، ارائه تضمین بهترین قیمت و خدمات و بالاترین سرعت و بهترین کیفیت سبب پیشرفت صنعت باربری در این خطه از کشورمان شده است. ناوگان این مجموعه‌های توانمند قابلیت پوشش اوزان ۳ تن، ۵ تن، ۱۵ تن و … رادارند. در اغلب مواقع جرثقیل ۱۵ تن را بر روی خاور، کفی یا کامیون نصب نموده تا علاوه بر قابلیت انتقال بار، امکان جابه‌جایی اجسام را به نقطه‌ای دور نیز داشته باشد.

با کارآمدی فراوانی که جرثقیل‌ها از خود نشان می‌دهند، اکنون اجاره جرثقیل در انواع سبک‌وسنگین آن مطلوب تمامی واحدهای صنعتی و کارگاهی است. به مدد این ماشین‌ها امور مربوط به جاده‌ها و حمل بار در سایت‌های عمرانی، سوار سازی محموله‌ها درون وسایل حمل بار و جابه‌جای بلوک‌های شهرداری بدون نگرانی از بعد مصافت و فاصله مکانی در کسری از ثانیه به‌سهولت انجام می‌پذیرد.

کسب اطلاعات بیشتر: کرایه جرثقیل برای ساختمان

اجاره جرثقیل 15 تن کفی دار

طول بوم این جرثقیل ها انواع مختلفی دارد. هم چنین دارای وینچ و سیم بکسل می باشند. البته بعضی از مدل ها وینچ ندارند. هم چنین با در نظر گرفتن نصب شدن آن بر روی کامیون، دسترسی و نوع بوم آن ها با گردش ۳۶۰ درجه می باشد.

لازم به ذکر است‌ که زاویه بلند کردن اجسام برای بوم این جرثقیل ها، از ۵ درجه تا ۷۵ درجه می باشد. جک جرثقیل کفی ۱۵ تن، از نوع هیدرولیک است تا بتواند در زمان بلند کردن اجسام ایمنی کافی و لازم را برای بهبود کار داشته باشد.

وزن متداول این جرثقیل، بدون کفی در حدود ۷ تن و با کامیون و کفی در حدود ۱۸ تن می باشد.

جرثقیل های کفی 15 تن دارای کف بزرگ هستند به عرض 2.50 و طول 5.60 متر میباشد.

بوم این جرثقیل ها انواع مختلفی دارند که رایج ترین انها 7 متری 10 متری و 13 متری میباشد.

این جرثقیل ها دارای دو نوع وینچ دار و بدون وینچ میباشد که هرکدام برای انجام پروژه و عملیات به کار میروند:

جرثقیل کفی وینج دار ۱۵ تنی، یک جرثقیل معمولی به شمار می آید. که معمولا برای بار گیری و تخلیه و حمل و نقل محموله مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که جرثقیل کفی بدون وینچ ۱۵ تنی، پر کاربرد تر بوده و می توان از آن در سوله های کوچک استفاده نمود.

اجاره جرثقیل 15 تن در تهران

– حتما اطلاعات دقیقی در مورد وزن، حجم و … بار داشته باشید و بعد با مراکز اجاره و کرایه جرثقیل های کفی تماس بگیرید.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل شبانه روزی

– حتما ارتفاع ساختمان و فاصله بین محل استقرار جرثقیل تا ساختمان را برای حمل و بار برداری اجسام و بار در نظر بگیرید.

– محلی که پروژه و یا عملیات در آن واقع شده است مانند متراژ کوچه و یا خیابان را به طور کامل بررسی کنید.

– برای دریافت بهتر و مناسب تر خدمات کرایه و اجاره جرثقیل می توانید از یک تا دو روز قبل اقدام به اجاره جرثقیل کنید.

– در صورتی که اطلاعات دقیقی در مورد محل انجام پروژه و عملیات ندارید، می توانید از مشاورین و کارشناسان جرثقیل تهران بخواهید تا در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

– بهتر است از نزدیک ترین مرکز به محل انجام عملیات و پروژه اقدام به کرایه این جرثقیل کنید. به طور مثال اگر محل انجام پروژه در شرق است، نیازی نیست که از مرکزی در غرب کرایه جرثقیل کفی ۱۵ تن را انجام دهید.

– اگر تصمیم دارید که برای جا به جایی بار و اجسام، جرثقیل کفی ۱۵ تن، مسافت زیادی را طی نماید، می توانید این کار را در ساعاتی انجام دهید که ترافیک کم تری باشد.

– توجه داشته باشید که کار و کنترل جرثقیل نام برده شده، کار هر شخصی نیست و باید از اپراتور دوره دیده در این زمینه کمک بگیرید.

– در صورتی که بار و یا کالای شما از حساسیت بالایی برخوردار است، می توانید پیش از آن که اقدام به بار برداری کنید، برای بیمه قلاب اقدام نمایید.

– در صورت بروز هر گونه سوال می توانید از مشاورین جرثقیل تهران درخواست کمک کنید.

– در زمان کرایه جرثقیل کفی ۱۵ تن، از به کار گیری اپراتور هایی که تخصصی در کنترل آن ندارند، به شدت خودداری کنید.

 

کاربرد جرثقیل ۱۵ تن

اجاره جرثقیل 15 تن
اجاره جرثقیل 15 تن
  • جابه جایی انواع چیلر ها
  • جابه جایی انواع پالت ها
  • حمل و جابه جایی انواع کانکس و کانتینر
  • جابه جایی انواع خودرو
  •   پوشش ظرفیت و ارتفاع بالا
  •   استفاده در شبکه لوله‌کشی آب و فاضلاب
  •   جابه‌جایی کالاهای سنگین‌وزن و حجیم
  •   قابلیت انتقال بار در جاده‌ها و حمل بار در سایت‌های عمرانی
  • کمک به امور جاده‌سازی
  •    جابه‌جای بلوک‌های شهرداری
  •   کارایی در کارخانه‌های صنعتی و سوله‌های صنعتی
  •   حمل نخاله‌های ساختمانی

جدول بار (Load Chat) جرثقیل 15 تن:

جدول باریکی از المان‌های تأثیرگذار در جهت کاهش حوادث حین باربرداری و لیفتینگ با ارائه امکانات، ظرفیت‌ها، جزئیات و ویژگی‌هایی است که در زمان کرایه جرثقیل ۱۵ تن بدان‌ها نیازمند هستید. عدم آشنایی با آن به دلیل انتخاب نادرست بر اساس شعاع و زاویه کاری، ظرفیت صحیح جرثقیل مخاطرات جدی را برای تجهیزات باربرداری، افراد حاضر و پروژه‌های به همراه دارد. این جدول اطلاعات جالب‌توجهی را در زمان اجاره جرثقیل در اختیار قرار می‌دهد، بدین دلیل قبل از کرایه مطالعه این جدول برای همگان الزامی است.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *