اجاره جرثقیل خاور در تهران

اجاره جرثقیل خاور در تهران


اگر قصد اجاره جرثقیل خاور را دارید با ما همراه باشید. جرثقیل خاور در واقع همان جرثقیل کفی دار می باشد که یکی از اقتصادی ترین و مقرون به صرفه ترین راه های کرایه جرثقیل محسوب می شود. چرا که علاوه بر جرثقیل می توان از کفی آن برای حمل و نقل بار استفاده کنید و در واقع با یک تیر دو نشان بزنید.

برای اجاره جرثقیل خاور می توانید همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید. اگر اطلاعاتی در مورد هزینه اجاره جرثقیل ندارید کلیک کنید و یا اینکه با شماره های درج شده تماس بگیرید و به صورت آنلاین اطلاعات لازم را کسب کنید.

اجاره جرثقیل خاور در تهران

اجاره جرثقیل خاور در تهران مانند دیگر جرثقیل ها به عوامل مختلفی وابسته است که پیش از اجاره می بایست آن ها مشخص کنید. برخی از عوامل عبارتند از نوع بار، ابعاد بار، وزن بار، مسافتی که قرار است طی کند و حتی شرایط آب و هوایی را نیز بایستی بررسی کنید. کرایه جرثقیل خاور را می توانید طبق تعرفه تعیین شده از بهترین شرکت کرایه جرثقیل یعنی جرثقیل نوین انجام دهید و از سالم بودن جرثقیل ها اطمینان حاصل کنید.

اجاره جرثقیل خاور در تهران
اجاره جرثقیل خاور در تهران

هزینه کرایه جرثقیل خاور

همانطور که بیان شد هزینه کرایه جرثقیل به عوامل مختلفی وابسته است که می بایست آن ها را مشخص کنید. به عنوان مثال جرثقیل را به صورت ساعتی می خواهید کرایه کنید یا ماهانه و یا حتی ساعتی؟ سختی کار چقدر است؟ همراه با راننده قرار است کرایه کنید یا نیازی به راننده ندارید؟ میزان توان جابجایی با توجه به نوع محموله باید مشخص باشد. برای دریافت هزینه اجاره جرثقیل خاور تنها کافیست کلیک کنید.

اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل 3 تن

اجاره انواع جرثقیل خاور

همان طور که پیش تر گفته شد، جرثقیل کفی دار، همان جرثقیل خاور می باشد که امروزه بیش تر در تناژ باری ۳تن مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم توضیح بیش تری در مورد کرایه جرثقیل خاور بدهیم، باید بگوییم که جزو دسته بندی اجاره جرثقیل های کوچک و سبک قرار می گیرند.

در واقع در زمانی که شما اقدام به اجاره جرثقیل خاور می کنید، کرایه جرثقیل کوچک و سبک را انجام می دهید. از رایج ترین نوع این جرثقیل ها می توانیم از جرثقیل های ۵ تن و ۳ تن نام ببریم. برای اجاره جرثقیل 7 تن می توانید کلیک کنید.

اجاره جرثقیل خاور در تهران
اجاره جرثقیل خاور در تهران

در صورتی که تصمیم دارید برای انجام عملیات و پروژه های خود از جرثقیل خاور اجاره ای استفاده کنید، می توانید با مشاورین جرثقیل نوین در تهران مشورت کنید.

تاریخچه جرثقیل خاور

به طور کلی تاریخچه جرثقیل به سال ۱۹۴۷ بر می گردد. در این سال اولین جرثقیل به نام جرثقیل Hiab، ساخته شد. سازنده این نوع جرثقیل، شخصی سوئدی به نام اریک ساندین از شرکت ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی بود.

در حقیقت نام اصلی جرثقیل، از مخفف کلمات شرکت به دست آمده است. در این نوع از جرثقیل ها، امکان حرکت و جا به جایی برای خود جرثقیل فراهم است و جزو جرثقیل های ثابتی به شمار می آیند که نقش اهرم و بازو هایی را دارند که عملیات های مختلف جا به جایی و بلند کرده اجسام و بار را انجام می دهند.

این نوع از جرثقیل ها به صورت سیار و متحرک بر روی ماشین های کامیونی و یا خاوری سوار می شوند و به این صورت می توانند به راحتی در جاده ها و مسیر های مختلف تردد داشته باشند. امروزه جرثقیل خاور، نقش چشم گیری در صنعت های مختلف دارد. همین طور این نوع از جرثقیل ها نقش پر رنگی دارند. چرا که برای انجام پروژه و عملیات های مختلف، کاربرد های متنوعی دارند.

اجاره جرثقیل خاور، یک تیر و دو نشان

شما برای اینکه متوجه بشوید جرثقیل خاور اجاره‌ای از نظر اقتصادی برای شما صرف دارد یا خیر؛ ابتدا باید کاری را که می‌خواهید با آن انجام دهید مشخص کنید. معمولاً این نوع جرثقیل‌های خاور برای جابه‌جایی بار بکار می‌روند و با کفی که بر پشت کامیون‌ها سوار می‌شود، به‌راحتی می‌توانند نقاط مختلف شهر را طی کنند.

ازطرفی باتوجه‌به جثه کوچک و جمع‌وجور آن ها، این نوع جرثقیل‌ها هزینه به نسبت پایین‌تری نیز دارند. برای مثال اگر شما بخواهید اقدام به اجاره جرثقیل سنگین کنید، هزینه زیادتری نسبت به جرثقیل خاور باید پرداخت کنید.

همچنین اجاره جرثقیل خاور از نظر اقتصادی برای شما فایده دیگری نیز دارد. شما مجبور نیستید برای بلندکردن یک جسم از زمین و حمل آن به نقطه دیگر دو بار هزینه جرثقیل بدهید. این به این صورت است که شما با یک‌بار هزینه برای جرثقیل خاور کرایه‌ای هم‌بار مورد نظرتان را از زمین بلند می‌کنید و هم آن را روی همان جرثقیل می‌گذارید تا برای شما به هر نقطه‌ای که می‌خواهید حمل کند. این‌گونه فقط با یک‌بار پرداخت هزینه دو خدمت مختلف دریافت خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه و اجاره جرثقیل خاور می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۶۴۵۴۱۶۵ تماس گرفته و با کارشناسان شرکت جرثقیل نوین ارتباط برقرار نمایید.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *