اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران

اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران


اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران یکی از دغدغه های اصلی افرادی می باشد که ساکن شهر تهران می باشند و به دنبال جرثقیل برای انجام فعالیت های ساختمانی یا پروژه های عمرانی شهر ها هستند. با گذشت زمان و انبوه تر شدن ساخت و ساز و وسایلی که در ساخت پروژه های عمرانی به کار می رفتند، دیگر امکان استفاده از وسایل سنتی و زور بازوی کارگران برای جابجایی وسایل لازم، کافی و مناسب نبود، از همین رو وسایلی ساخته شدند تحت عنوان چرثقیل ها. برای این که بیشتر در مورد جرثقیل ها و نحوه اجاره جرثقیل آشنا شوید، در ادامه بحث اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران هم همراه جرثقیل نوین بمانید تا با موضوعاتی مثل اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران، کرایه جرثقیل در تهران، قیمت اجاره جرثقیل در تهران و… بیشتر آشنا شوید.

اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران

در تعریف جرثقیل در بحث اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران می‌توان گفت دستگاه، دکل، سازه ثابت یا متحرکی است که امکان جابه‌جایی بارهایی بسیار سنگین را تا ارتفاعاتی بالا فراهم می‌سازند. ازاین‌رو می‌توان از آن‌ها برای انتقال آهن‌آلات در ساختمان‌سازی، حمل بتون‌های سیمانی سنگین، جابه‌جایی توربین‌های بزرگ بادی و … استفاده نمود. بخشی که اغلب در هوا معلق بوده و وظیفه حمل بار را دارد بوم یا تلسکوپ نامیده می‌شود و چرخ‌دنده و موتور زمینه حرکت صحیح بوم را فراهم می‌سازند.

در مورد نحوه کارکرد جرثقیل نیز می‌توان آن را ابزاری متشکل از مجموعه‌ای ماشین‌های ساده دانست که به مدد همین ماشین‌ها عملکرد جرثقیل بروز می‌یابد. اهرم، کابل، سیم بکسل و قرقره به مدد قوانین علمی و مزیت‌های مکانیکی، توانایی بلند نمودن اشیا سنگین را گاهاً تا ارتفاع یک برج ۱۰۰ طبقه برای انواع جرثقیل مهیا می‌سازند.

کسب اطلاعات بیشتر: هزینه اجاره جرثقیل 7 تن در تهران

اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران
اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران

جالب است حال که داریم در مورد اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران کمی هم در مورد تاریخ جرثقیل بدانیم. اولین جرثقیل های تاریخ در حدود 4000 قبل در مصر باستان برای جابه جایی اجسام مورد استفاده قرار می گرفتند. این وسیله در گذشته با نام شادوف شناخته می شد. جراثقال های اولیه چوبی بودند و از یک تکیه گاه افقی، دو تکیه گاه عمودی و یک بازوی گردان تشکیل شده بودند.

 نحوه کار آن ها به گونه ای بود که برای تعادل در یک طرف، وزنه تعادلی و در انتهای دیگر آن بازوی گردان قرار داشت که آب یا کالا را جا به جا می کرد. همچنین این را هم در مورد اجاره جرثقیل در تهران و کرایه جرثقیل در تهران بد نیست بدانید که اجزای اصلی جرثقیل ها عبارت اند از موارد زیر.

  • منبع قدرت.
  • دستگاه دکل یا برج پایه (ثابت یا متحرک).
  • بازو (ثابت و متحرک).
  • سیستم موتور کابل بالابر.
  • سیستم حائل جرثقیل.
  • سیستم کابل معلق.
  • صفحه متحرک بازو و اتاقک اپراتور.
  •  تاقک اپراتور.
  •  سیستم وزنه تعادل جرثقیل.

کسب اطلاعات بیشتر: کرایه جرثقیل برای ساختمان

اما نوبتی هم که باشد نوبت صحبت درباره اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران و قیمت اجاره جرثقیل در تهران است. اولین گام برای اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران این است که تعیین کنید دقیقا به چه جرثقیلی نیاز دارید. استفاده از بهترین و کاربردی‌ ترین نوع جرثقیل برای پروژه، به تنهایی به صرفه جویی در هزینه و بازدهی بالا برای پروژه شما کمک می‌ کند.

 جرثقیل‌ ها برای حمل و نقل اجسام سنگین در پروژه استفاده می‌ شوند. البته از برخی از مدل‌ های آن‌ ها می‌ توان برای حمل و نقل اجسام سنگین درون شهر نیز استفاده کرد. برخی از جرثقیل‌ ها ثابت و برخی متحرک هستند.

در زمان اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران از بعضی از جرثقیل‌ ها می‌ توان در محیط‌ های شیب‌ دار نیز استفاده کرد و بعضی از آن‌ ها تنها برای سطح صاف کاربردی هستند. تعدادی از مدل‌ های جرثقیل‌ ها وجود دارند که می‌ توانند به عنوان بالابر نیز مورد استفاده قرار بگیرند جرثقیل‌ های سبد دار برای پروژه‌ هایی که نیاز به کار در ارتفاع دارند مناسب هستند. جرثقیل‌ های مناسب برای پروژه‌ های عمرانی با جرثقیل‌ های مناسب برای پروژه‌ های صنعتی متفاوت هستند.

 در کل انواع مختلفی از جرثقیل وجود دارد  و به همین دلیل است که شما ابتدا باید با بررسی فاکتورهای مورد نیاز خود و تطبیق آن ها  با ویژگی های جرثقیل های موجود به انتخاب جرثقیل مورد نیاز خود بپردازید و سپس از شرکتی معتبر مانند جرثقیل نوین برای کرایه جرثقیل در تهران اقدام نمایید. انواع جرثقیل هم موارد زیر هستند.

  • تاور کرین یا جرثقیل برجی.
  • جرثقیل ماشینی یا موبایلی.
  • جرثقیل سقفی.
  • جرثقیل دروازه ای.
  • جرثقیل آویز جرثقیل بازویی.
اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران
اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران

کرایه جرثقیل ارزان در تهران

اما در مورد اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران از یک شرکت کرایه جرثقیل در تهران هم باید بدانید که شرکت جرثقیل نوین ارائه دهنده سرویس های پیشرفته جرثقیل، لیفتراک و تریلی، مجهز به انواع جرثقیل های سبک، سنگین و بالابرهای روز دنیا از ۳ تن الی ۳۶۰ تن در تمام نقاط تهران میباشد.

کسب اطلاعات بیشتر: هزینه اجاره جرثقیل شبانه روزی

شرکت جرثقیل نوین در زمینه اجاره انواع جرثقیل شامل جرثقیل سقفی، جرثقیل موبایلی (ماشینی و کامیونی)، جرثقیل تاورکرین، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازوئی و جرثقیل آویز، اجاره انواع لیفتراک شامل لیفتراک های سبک و سنگین، کانتینررو و ریچ، اجاره انواع تریلی شامل کمرشکن، کشویی، تریلی بالن دار و بوژی فعالیت دارد.

قیمت اجاره جرثقیل در تهران

امید است مباحث عنوان شده در طی بحث اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران مثل اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران، کرایه جرثقیل در تهران، قیمت اجاره جرثقیل در تهران و… برای شما مفید بوده باشند. اجاره جرثقیل یک کار تخصصی می باشد و نمی شود به هر شرکت و به هر شخصی اطمینان کرد لذا برای این کار سعی کنید از شرکت های که اعتبار کافی را دارند استفاده کنید و اینکه لزوما ارزان ترین اجاره دهنده بهترین نیست و شما باید کیفیت و نوع کار را مقایسه کنید.

وقتی که ابزاری  در اختیار شما قرار می گیرد کیفیت لازم را برای اجرای کار نداشته باشد شما در بخش مالی و زمانی متحمل ضرر می شوید و این موضوع برای اجرای پروژه مشکلاتی را ایجاد میکند پس همیشه کیفیت برتر از کمیت است. در نهایت هم اما چه برای اطلاع از قیمت اجاره جرثقیل در تهران و چه برای اجاره جرثقیل ارزان قیمت در تهران به شما عزیزان توصیه می شود که سری به سایت جرثقیل نوین بزنید. جرثقیل نوین با ارائه انواع جرثقیل به صورت ارزان، سریع و ایمن در ۷ روز هفته، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

به این محتوا امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *